نت آهنگ بارون بارونه

آموزش آنلاین هارمونیکا

علاقمندان به نواختن آهنگ های محلی در سایت آموزشگاه موسیقی منظومه این بار برای شما عزیزان نت آهنگ بارون بارونه را در نظر گرفته ایم که راحتی روی همه ساز ها از جمله ویولن ، سازدهنی و گیتار قابل اجرا است و به لحاظ سطح دشواری هم در سطحی تنظیم شده که برای همه عزیزان در هر سطحی قابل اجرا باشد در زیر می توانید این نت زیبا را دریافت نموده و روی ساز خود بنوازید قبل از اجرا به نکاتی که برای اجرای بهتر قطعه آمده است توجه نمایید.

نت آهنگ بارون بارونه

نتی که در زیر مشاهده می نمایید همانطور که گفتیم در سطح ساده نوشته شده است و این به آن معنی است که حتی هنرجویان مبتدی هم می توانند آن ار به راحتی بنوازند با این وجود بیان چند نکته قبل از اجرای قطعات مختلف بسیار مهم است.

اول از همه این که نت های مختلف دارای سطوح مختلفی از مبتدی تا پیشرفته هستند که هر کدام مناسب سطحی از نوازندگی است بهتر است که از انتخاب قطعاتی که مناسب سطح نوازندگی شما نیست بپرهیزید چرا که نواختن قطعات پیشرفته تر همیشه می تواند برای آموزش و نوازندگی اصولی شما مشکل ایجاد نمایید.

البته نواختن قطعات سطح مبتدی برای سطوح مختلف معمولا مشکلی ایجاد نمی کند با این وجود قبل از اجرای هر قطعه ای حتی ساده بهتر است با استاد خود مشورت کنید چرا که جدای از سختی یا راحتی ، هر آهنگ مناسب ساز خاصی می باشد در اینجا ما چون قطعه را برای سازهای مختلف در نظر گرفته ایم قطعه را می توان با سازهای مختلف اجرا نمود ولی هر سازی می تواند تنظیم متفاوت و یا بهتری برای خود داشته باشد.

بهتر است قطعه را ایتدا نت خوانی کنید و با مروری ساده جایگاه نت های مختلف روی ساز را بررسی نمایید و سپس با ضرب و ریتم درست سعی کنید که قطعه را اجرا نمایید ابتدا سعی کنید با ریتم آرام آن را بنوازید و بعد با تمرین به مرور روان بنوازید.

نت بارون بارونه

5/5

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *