کنسرت پیانو آموزشگاه موسیقی منظومه

کلاس پیانو برای کودکان

در آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس پیانو از کلاس های ویژه ای است که برنامه های خاص و جذابی برای آن طراحی شده است در طول دوره و همچنین در پایان هر کدام از سطوح آموزشی برای هنرجویان این ساز زیبا کنسرت پیانو خواهیم داشت کنسرت های پیانو هم برای هنرجویان در سطوح ابتدایی و هم برای هنرجویان سطوح بالاتر اجرا می شود و به شکل های مختلفی این کنسرت ا هر دوره در آموزشگاه برقرار است.

کنسرت پیانو

برای هنرجویان پیانو همانطور که گفتیم ما برنامه های خاصی را طراحی کرده اینم این برنامه ها هم به خاطر جذابیت هر بخش که باعث انگیزه بخشی به هنرجویان می شود و هم به خاطر مزایای فراوان اجرا در طی دوره بسیار حائز اهمیت است.

هنرجویان پس از ورود به کلاس آموزش پیانو وارد برنامه ای از آموزش ، تمرین و اجرا می گردند که طبق تجربه ای که ما داشته ایم بیشترین اثر بخشی را برای هنرجویان در گروه های سنی مختلف داشته است.

در ابتدا هنرجویان پس از آموزش های اولیه وارد بخش تخصصی کار می شوند در این بخش هنرجویانی که بتوانند به سطحی برسند که از پس اجرای یک قطعه در سبک های مختلف بر بیایند می توانند در کنسرت پیانو شرکت کنند.

هنرجویان در این کنسرت ها به دو شکل تک نفره و یا گروهی می توانند اجرا داشته باشند در بخش تک نفره تبحر و اجرا روی یک قطعه کافی است و در بخش های دیگر اجراهای دونفره و یا چند نفره با سازهای دیگر می توانند داشته باشند.

همچنین هنرجویان مستعد می توانند ار ارکستر آموزشگاه شرکت داشته باشند که متشکل از سازهای مختلف و هنرجویان برتر هر رشته است و در آن هنرجویان می توانند با تمرین و پشتکار به نتیجه مطلوب برسند.

عکس هایی که مشاهده می نمایید همگی بشخ از کنسرت های مختلف در آموزشگاه موسیقی منظومه می باشند :

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *