کلاس آموزش گیتار

آموزش گیتار

در آموزشگاه موسیقی منظومه دوره های مختلف آموزش برای سازهای مختلف طراحی شده است یکی از دوره های تخصصی که توجه ویژه ای به آن بوده است کلاس آموزش گیتار است یکی از ویژگی های کلاس گیتار در آموزشگاه منظومه در نظر گرفتن سبک های مختلف اجرایی روی ساز گیتار است در آموزشگاه ما فقط به سبک های معمول و اولیه اکتفا نکرده ایم و آموزش گیتار را در سبک های خاص و تخصصی آن هم ظرح ریزی کرده ایم در زیر به بخش هایی از این آموزش ها می پردازیم.

کلاس آموزش گیتار

گیتار سازی است که از جنبه های مختلف همیشه مورد توجه بوده است و یکی از سازهای محبوب در سراسر دنیا به حساب می آید البته این محبوبیت به حق هم با توجه به ویژگی های بی نظیر ساز گیتار به جا و کاملا درست است. گیتار سازی است که قابلیت اجرای سبک های مختلف را دارا است.

نه تنها سبک های مختلف به راحتی روی این ساز قابل اجرا است بلکه هر یک نیز زیبایی خاص خود را روی ساز دارد.

در کلاس آموزش گیتار ما به همه این سبک ها پرداخته ایم یکی از این سبک ها سبک پاپ است البته نه به شکل ساده و پیش پا افتاده آن ، ما آموزش گیتار در سبک پاپ را به شکل حرفه ای و با یاددهی تمامی تکنیک های اجرای آن روی ساز در برنامه کار داریم به نحوی که پس از پایان دوره هنرجویان قادر خواهند بود به راحتی در این سبک ، قطعات مختلف را اجرا نمایند.

یکی دیگر از سبک های مهم روی گیتار سبک کلاسیک است در این سبک نیز ما با کمک از اساتید دانش آموخته موسیقی آموزش گیتار را به همان شکلی که در آکادمی های تخصصی گیتار در سراسر دنیا آموزش داده می شود اجرا کرده ایم تا هنرجویان بتوانند با شکل آموزش جهانی آن پیش بروند.

از دیگر سبک های تخصصی و مهم سبک راک ، جز و بلوز است برای هر کدام از این سبک ها نیز در آموزشگاه از اساتیدی مخصوص و متبحر در این سبک ها دعوت به همکاری نموده ایم تا آموزش ها در سبک های تخصصی آن به شکل درست و اصولی پیش برود.

دوره آموزش گیتار

آموزش گیتار

یکی از دوره های خاص در آموزشگاه موسیقی منظومه دوره آموزش گیتار است به علت محبوبیت خاصی که این ساز دارد بسیاری از علاقمندان به

بیشتر »
آموزش انواع گیتار

انواع گیتار

گیتار را شاید بتوان به جرات پر طرفدارترین ساز در سراسر جهان دانست دلیل این همه محبوبیت البته مشخص است گیتار سازی است با قابلیت های

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *