انتخاب ساز بر اساس شخصیت

تست ساز

یکی ازسوالاتی که ما در آموزشگاه موسیقی منظومه بسیار با آن روبرو هستیم بحث انتخاب ساز است و همانطور که می دانید انتخاب ساز بر اساس شخصیت مقوله ای است که بایستی در ابتدای کار به ان توجه داشته باشید تا در ادامه راه نوازندگی بتوانید ارتباط بهتری با ساز خود و با نوازندگی برقرار کرده و از سازتان حس خوبی بگیرید و این خود در پیشرفت نوزاندگی نیز بسیار موثر است.

انتخاب ساز بر اساس شخصیت

برای انتخاب ساز بر اساس شخصیت لازم است اندکی با سازهای مختلف آشنایی داشته باشید در آموزشگاه منظومه دوره های سازشناسی ومعرفی ساز به طور رایگان برگزار میگردد که می توانید با تماس با شماره های آموزشگاه یک تایم برای مشاوره و آشنایی با سازهای مختلف داشته باشید.

بهتر است که در مورد دو دسته کلی ساز ها یعنی سازهای ایرانی و سازهای کلاسیک اطلاعات بیشتر کسب نمایید سازهای ایرانی سازهایی نظیر تار و سه تار و سنتور می باشند که در این خانواده سازهای مناسبی برایروحیات آرام وجود دارد که می توانید بر اساس روحیه و شخصیت خود انتخاب نمایید و از سازهای یاارنی یکی را برگزیینید.

سازهای کلاس هم به نوبه خود دارای حس شاد تر و پر جنب و جوش تری هستند در این خانواده سازهایی مثل گیتار وجود دراد که اگر علاقه به خوانندگی هم داشته باشید بسیار به شما و روحیه شما سازگار خواهد بود.

ساز های کوبه ای در هر دو خانواده مثل هنگ درام در دسته سازهای کلاسیک و تنبک یا دف در دسته سازهای ایرانی دراری روحیه سرزنده ای هستند که آن را مناسب روحیات این گونه می کند. کلاس آموزش هنگ درام و کلاس تنبک هم از جمله کلاس های با نشاط و پر انگیزه در آموزشگاه هستند.

در آخر بایستی به این موضوع توجه داشته باشید که انتخاب ساز از هر خانواده یا دسته ای می تواند انتظارات شما را بر آورده نماید چون در نهایت موسیقی حسی ذاتی در انسان است و هر نوع سازی با می تواند با روحیات مختلف عجین شده و نیازهای مختلف روحیه و شخصیت شما را بر آورده نماید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *