آموزش ویولن برای کودکان

نحوه تمرین ویولن

کلاس ویولن در آموزشگاه موسیقی منظومه شامل بخش های مختلفی است دلیل این که بخش های مختلف برای آموزش ویولن وجود دارد این است که یادگیری این ساز برای افراد مختلف و در گروه های سنی مختلف با حساسیت های مختلفی روبرو است یکی از این بخش ها که آموزشگاه تاکید و حساسیت زیادی روی آن دارد آموزش ویولن برای کودکان است که در زیر با برخی از ویژگی های این دوره آشنا خواهیم شد.

آموزش ویولن برای کودکان

همانطور که می دانید آموزش ویولن یکی از دوره های ویژه و خاص در آموزش موسیقی است و روند اصولی آن از ابتدا بسیار مورد تاکید اساتید است دلیل آن هم حساسیت بالای این ساز است که لزوم آمزوش اصولی از ابتدا را مشخص می کند.

بسیار مهم است که آموزش این ساز با رعایت تمامی موارد و ریزه کاری های آموزشی پیش برود تا در ادامه به مشکلی بر نخوریم چرا که اگر در ادامه نوازندگی موارد یا مشکلاتی پیش بیاید دیگر قابل اصلاح نیست و یا شاید به سختی قابل اصلاح باشد.

مخصوصا در کودکان که آموزش های بنیادی صورت می گیرد و هر آنچه که در این سنین آموخته می شود در کودکان نهادینه می گردد خیلی مهم است تا آموزش ها بسیار با حساسیت و با دقت طبق موازین و اصول آموزشی پیش برود.

در آموزشگاه منظومه ما دوره های مدونی را برای ساز ویولن و مخصوصا آموزش ویولن برای کودکان طراحی کرده ایم.

در این دوره ها تمامی مورادی که برای آموزش این ساز با متد جهانی آموزش ویولن وجود دارد لحاظ شده تا کوچکترین موراد هم در کلاس ها رعایت گردد.

از سویی با کمک از از اساتید و مشاورین آموزشگاه سعی کردیم تا مواردی را در کلاس ها لحاظ کنیم که به جذابیت کلاس های آموزشی بیفزاید و برای کودکان جذاب و دوست داشتنی باشد که آموزش و تمرین ها با اصرار یا فشار والدین پیش نرود و کودکان با میل خود به یادگیری گرایش پیدا کنند.

جهت اطلاع از شرایط کلاس ها و همچنین دریافت مشاوره می توانید با شماره های آموزشگاه در تماس باشید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *