آموزش آکاردئون

یادگیری آکاردئون

یکی از تخصصی ترین سازها که دوره های ویژه ای در آموزشگاه موسیقی منظومه به آن اختصاص داده شده است ساز زیبای آکاردئون است آموزش آکاردئون در دوره ای خاص برای هنرجویان عرضه گردیده است از آن جایی که آکاردئون سازی حساس است آموزش آن نیز از حساسیت های خاصی برخوردار است که لزوم آموزش پایه ای آن را مشخص می نماید در زیر با بخش هایی از این کلاس ها و همچنین آموزش آن بیشتر آشنا خواهیم شد در ضمن می توانید با تماس با شماره های آموزشگاه از شرایط کلاس مطلع شوید.

آموزش آکاردئون

آکاردئون سازی جذاب و با صدایی بسیار خاص است کمتر سازی می توان یافت که صدایی با این شکل و زیبایی تولید کند نوازندگی این ساز ترکیبی از هنر نوازندگی و کار با انگشتان و حس وحال زیبای سازهای بادی توامان است و این راز زیبایی و صدای جادویی آن است.

نوازندگی آکاردئون دقت و ظرافت خاصی را می طلبد و نوازنده بایستی از ابتدا درست و اصولی آموزده ببیند تا در ادامه به مشکلی برنخورد.

دانستن اصول موسیقی ، نت ها و تئوری موسیقی ائم از دانش آکورد ها و صدا ها بخش مهمی از کار است که در آموزش موسیقی ملاک کار است.

نوازنده بایستی هم اصول کار را بیاموزد و هم حس نوازندگی را از دست ندهد از این رو آموزش آکاردئون دروه ای خاص و حساس دارد که تنها زیر نظر استادی متبحر و با حوصله می توان به ان دست یافت.

دوره های آموزش آکاردئون

در آموزشگاه منظومه ما دوره های آموزش آکاردئون را با نظر و تایید مشاوران و اساتید دانش آموخته موسیقی در چند سطح برنامه ریزی کرده ایم در بخش اول تمامی اصول اساسی از جمله دست کرفتن و طریقه صدادهی ساز در کنار موارد پایه ای آموزش داده می شود این بخش مهم ترین خش اموزش است و بایستی به دقت و با تمرین کافی آن را به پایان برسانید.

در بخش بعدی اصولی که در آن نوازندگی ساز را آموختید بایستی به شکل حرفه ای تری روی ساز پیاده شود در این بخش سرعت نوازندگی و روان نواختن بخش مهم کار است.

در بخش آخر می رسیم به موراد جزئی تر و مهم نوزاندگی که تکنیک های اجرایی آکاردئون و نحوه نوازندگی خاص آن مد نظر است.

با گذراندن این بخش ها به راحتی قادر به نوزاندگی آکاردئون خواهید بود ضمن این که در طی دروه با آهنگ ها و قطعات جذابی که اساتید انتخاب می کنند می توانید همزمان از آموزش و نوازندگی لذت ببرید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *