نت آهنگ فیلم فهرست شیندلر

یادگیری پیانو چه مدت طول میکشه ؟

در ادامه معرفی آهنگ های معروف در آموزشگاه موسیقی منظومه با هستیم این بار با نت آهنگ فیلم فهرست شیندلر که یکی از موسیقی های ماندگار و زیبایی است که اجرای آن با همه ساز ها بسیار زیبا و شنیدنی است در ادامه نت این آهنگ را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد و امیدواریم که از اجرای آن لذت ببرید در ضمن می توانید نت دیگر قطعات را در بخش دانلود نت موسیقی دریافت نمایید.

نت آهنگ فیلم فهرست شیندلر

فهرست شیندلر یا همان shindlerslist یکی از فیلم های زیبا با کارگردانی استیون اسپیلبرگ است این فیلم زیبا و که در کنار موسیقی زیبای آن بهتر و بیشتر دیده شد جدای از داستان فیلم دارای موسیقی بسیار زیبایی است که از کارهای جان ویلیامز می باشد.

موسیقی این فیلم یک شاهکار بزرگ است و در عین زیبایی م و انده خاصی را انتقال می دهد که حاوی آرامشی زیبا و خاص است.

به جرات می توان گفت که نوازندگی آن با همه سازها زیبایی خاص خود را دارد و از این رو برای شما عزیزان نتی را قرار می دهیم که بتوانید روی سازهای مختلف به راحتی اجرا نموده و از آن لذت ببرید.

در زیر می توانید نت آهنگ فیلم فهرست شیندلر را مشاهده نمایید.

نت فهرست شیندلر

آهنگ فهرست شیندلر

نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

این آهنگ داری پرش از نت های پاین تر با بالاتر و بر عکس می باشد برای اجرای آن شاید در ابتدا کمی مشکل داشته باشید و بسته به اینکه با چه سازی بخواهید آن را اجرا نمایید می توانید روی این پرش ها به طور جداگانه تمرین نمایید و وقتی که به آن ها تسلط پیدا کردید به نواندگی کل قطعه بپردازید.

همچنین رعایت سکوت ها در سراسر قطعه بسیار مهم است و باعث زیبایی خاص قطعه شده که بایستی درست و صحیح بتوانید اجرا نمایید.

تمرین روی نت های چنگ و اجرای درست هر نت نیز بسیار مهم است که در نهایت بتوانید همه را در کنار یکدیگر و روان بنوازید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *