آموزش سازدهنی ترمولو

هارمونیکا ترمولو

یکی از سازهایی که به طور تخصصی در آموزشگاه موسیقی منظومه تدریس می گردد سازدهنی است و همانطور که می دانید سازدهنی مدل های مختلفی دارد یکی از این مدل ها ترمولو است و در آموزشگاه منظومه ، آموزش سازدهنی ترمولو به طور تخصصی از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود در زیر می توانید با دوره های این ساز بیشتر آشنا شوید.

سازدهنی ترمولو

در بحث انواع سازدهنی با شکل های مختلف این ساز آشنا شدیم و دانستیم که سازدهنی چند مدل معمول دارد به نام های کروماتیک ، دیاتونیک و ترمولو در واقع سازدهنی ترمولو نوعی از سازدهنی است که به صورت 24 سوراخ معمول است و با دو ردیف سوراخی که کنار هم دارد متمایز می شود.

این دو ردیف سوراخ با اختلاف فرکانسی که در صدا دارند وقتی با یکددگر همزمان نواخته شوند صدایی لرزشی تولید می کنند و به دقیقا نام ترمولو هم که به معنی لزران است از همین افکت صدایی گرفته شده است.

آموزش سازدهنی ترمولو

در بحث آموزش سازدهنی ترمولو آموزشگاه منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش سازدهنی ، دوره هایی تخصصی برای این ساز دارد که زیر نظر استاد مهدی زنگنه تدریس می گردد دئر واقع آموزش این ساز از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه صورت می گیرد.

روش تدریسی که برای آمزوش این ساز وجود دارد باعث شده تا در مدت زمان کوتاهی قادر باشید نوازندگی این ساز زیبا را بیاموزید و به راحتی بتوانید روی ساز قطعات مختلف را اجرا نمایید.

کلاس های این ساز روزهای مختلف هفته در آموزشگاه برقرار است که می توانید با تماس با شماره های آموزشگاه از زمان دقیق و همچنین شرایط ثبت نام کلاس ها مطلع شوید.

ما آموزش این ساز را بسیار ساده کرده ایم به نحوی که می توانید با گذراندن چند دوره کوتاه به زیبایی روی ساز تبحر پیدا کنید همچنین در آموشگاه دیگر انواع سازدهنی هم آموزش داده می شود هر شما می توانید با تبحر روی یکی زا انواع سازدهنی به ندل های دیگر هم اندکی اشراف پیدا کنید و موارد و جزییات آن ها نیزدر کلاسه ایاد داده می شود تا اگر زمانی تصمیم به گرفتید مدل های دیگر را بنوازید به راحتی بتوانید با آن ارتباط برقرار نمایی.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *