پیانو یاماها p45

پیانو p45

این بار در وب سایت رسمی آموزشگاه موسیقی منظومه قصد داریم بپردازیم به معرفی یکی از مدل های معروف پیانو به نام پیانو یاماها p45 که یکی از پیانو هایی است که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این مدل از پیانو یاماها اندکی بیشتر بدانیم در ضمن می توانید در بخش پیانو یاماها با این برند بیشتر آشنا شوید و تاریخچه ساخت پیانو توسط این شرکت را ببینید.

پیانو یاماها p45

شرکت یاماها مدل های فراوانی از پیانو به بازار عرضه کرده است که هم شامل پیانو های آکوستیک و هم الکتریک می باشد در مورد اینکه کدام نوع می تواند انتخاب بهتری باشد در بخش پیانو دیجیتال بهتر است یا آکوستیک می توانید اطلاعات کامل تری دریافت نمایید اما امروز می پردازیم به پیانو یاماها p45 که یکی از نمونه های پیانو دیجیتال است.

این مدل از پیانو تقریبا یکی از مدل های ابتدایی این شرکت می باشد و یک مدل پیانو پرتابل است که هم قابلیت جابجایی بهتری دارد و هم در مقایسه با دیگر مدل های این برند ، قیمت مناسب تری دارد به همین خاطر اگر به دنبال یک پیانو نسبتا ارزان قیمت با امکانات اولیه هستید این مدل می تواند گزینه مناسبی باشد اما به نسبت دیگر مدل ها هم امکانات کمتری دارد و هم کیفیت ابتدایی تر.

این مدل پیانو دارای 88 کلید یا کلاویه است و صدای آن را در حدود هفت اکتاو پدید می آورد ، یکی از مزایای آن در این بخش این است که کلاویه های بالاتر با وزن کمتر و کلاویه های بم تر با وزن بیشتری ساخته شده است و این خود باعث حس نزدیک تری به پیانوهای آکوستیک می گردد.

این مدل از پیانو دارای 10 صدای پیش فرض است که صدای پیانو گرند و دیگر صداهای شبیه به این خانواده را بدست می دهد.

حدود پنجاه آهنگ روی ساز وجود دارد.

یک پدال نیز به وسیله سیم روی پیانو قابل نصب است.

قابلیت تمرین با هدفون را دارد.

یکی از مواردی که شاید نسبت به دیگر مدل های بالاتر این برند خود را نشان دهد عدم وجود بدنه مناسب و صندلی است که البته مشکل خیلی خاصی در نوازندگی نیست و بیشتر مربوط به ظاهر ساز است و صندلی هم بایستی جدا تهیه کرد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *