آموزشگاه موسیقی کودکان

آموزشگاه موسیقی کودک

در آموزشگاه موسیقی منظومه با استفاده از روش های نوین آموزشی ما سعی بر آن داشته ایم تا یک شیوه مشخص و متفاوت برای آموزش موسیقی کودک داشته باشیم در واقع منظور از آموزشگاه موسیقی کودکان استفاده از روش های آموزشی مناسب این سنین در آموزشگاه است تا هم آموزش ها منطبق با دروس پایه ای و مهم موسیقی باشند و هم آموزش ها انعطاف مختص این سنین را دارا باشند.

آموزشگاه موسیقی کودکان

در آموزشگاه منظومه ما برای آموزش موسیقی به کودکان از اساتید خاص موسیقی کودک همکاری میگیریم برای مثال در آموزش پیانو اساتید که برای بزرگسالان آمزوش می دهند با اساتید پیانو کودک متفاوت هستند این تفاوت هم در شیوه های تدریس است و هم در نحوه ارتباط گیری با کودکان متفاوت است.

حساسیت خاص سنین کودکی ایجاب میکند که کودکان در کلاس احساس خشک دروس دیگر را در مسویقی نداشته باشند چرا که در موسیقی با احساس سروکار داریم و کودک بایستی هم احساس امنین کند و هم احساس شادی در کلاس داشته باشد به این ترتیب می تواند موسیقی با حس را بیاموزد نه فقط نوازندگی ماشینی قطعات را و این موضوع در خلاقیت موسیقی کودکان نقش مهمی دارد.

( عکس ها از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه )

انواع کلاس های موسیقی کودک

کلاس موسیقی کودک در آموزشگاه منظومه در بخش تشکیل می شود

کلاس های موسیقی کودک زیر 7 سال در دوره موسیقی کودک

در این بخش آموزش ها شامل پکیجی است که کودک را با موسیقی و مفاهیم موسیقی ، بازی های موسیقایی ، نوازندگی ، آواز در گروه و … آشنا می کند در واقع در این بخش هم آموزش موسیقی داریم و هم ایجاد انگیزه در کودک .

این بخش شامل آموزش های نوازندگی روی سازهایی مثل بلز و فلوت نیز می گردد. در بخش ارف چیست بیشتر درباره این کلاس بدانید.

همچنین برای انگیزه بخشی به کودکان و همینطور هماهنگی بثیشتر در نوازندگی هر دوره کودکان اجرای کنسرت خواهند داشت که نقش مهمی در پیشرفت آن ها دارد و معمولا کودکان این بخش را با علاقه شرکت می کنند.

کلاس های موسیقی کودک بالای 7 سال و در ساز تخصصی

در حدودای این سنین کودکان می توانند ساز تخصصی را آغاز نماید ولی شروع ساز تخصصی مانند کلاس بزگسالان نیست چرا که هم روش ها باید مناسب این سنین باشد و هم آموش ها برای این سنین جذاب باشد.

به همین دلیل ما با کمک از اساتید دانش آموخته موسیقی و متبحر در کار با کودک به برگزاری این دوره ها می پردازیم و در طی دوره هم کنسرت های مختلف جهت انگیزه بخشی بیشتر هم به صورت تک نوازی و هم نوازندگی در گروه داریم.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *