پیانو یاماها

پیانو شرکت یاماها

در اینجا و در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه می خواهیم بپردازیم به یکی از برند های معروف و معتبر در ساخت پیانو به نام شرکت پیانو یاماها که در زمینه ساخت پیانوهای آکوستیک و در سال های اخیر هم در ساخت پیانو های دیجیتال بسیار قوی و پر قدرت عمل کرده است و توانسته تا مدل های مختلف و مرغوبی را به بازار عرضه کند درباره این شرکت و درباره پیانو های ساخت این شرکت در ادامه بیشتر خواهیم دید.

پیانو یاماها

بیش از یک قرن از اولین تولید پیانو در توسط شخصی به نام تراکوسو یاماها می گذرد در واقع این شخص بنیان گذار این شرکت در ژاپن گردید و اولین پیانو دیواری خود را ساخت و در طی سالیان مختلف این شرکت توانسته تا پیانو های مختلف دیواری یا حتی گرند به شکل های مختلف تولید کند و به بهترین شکل به بازار عرضه کند.

شاید بتوان گفت که معروف ترین شرکت در ساخت پیانو به شکل های مختلف شرکت یاماها است که دارای مدل های مختلفی در پیانو می باشد.

کیفیت ساخت این پیانو ها به شکلی است که برای همه سلیقه ها اقدام به تولید پیانو نموده است و یکی از نقاط قوت این شرکت این است که با قیمت های مختلفی که دارد به خواست همه مشتریان می تواند پاسخ دهد.

پیانو دیجیتال یاماها

در طی سالیان اخیر بنا به تغییرات در ساخت و کشف پیانو های دیجیتال یا الکتریکی این شرکت پا به عرصه بازار تولید پیانو الکتریک نمود و توانست مدل های بسیار با کیفیت و مرغوبی را عرضه نماید تا حدی که اخیرا در ایران شاید بسیاری این برند را به اسم برندی در تولید پیانو الکتریک می شناسند اما باید بدانید که این شرکت تاریخچه ای طولانی در ساخت پیانو های اکوستیک هم دارد و مدل های بسیار با کیفیتی در پیانو های آکوستیک تولدی می نماید.

پیانوهایی الکتریکی که در این شرکت در ابتدا ساخته می شد به لحاظ کیفیتی بسیار پایین بود و معمولا توسط اساتید مورد انتقاد قرار می گرفت اما به مرور و با گذشت زمان توانست تا پای خود را در ساخت پیانو های دیجیتال باز کند و با پیشرفت و تغییر در ساخت توانست پیانو های بسیار با کیفیتی تولید کند که حرفی برای گفتن باقی نمی گذاشت.

آیا پیانو یاماها کیفیت لازم برای نوازندگی را دارا است ؟

در جواب به این پرسش بایستی دو مساله را مشخص کنیم نخست این که اخیرا بسیاری پیانوهای یاماهای چینی وارد بازار شده اند و مانند همه دیگر زمینه ها بایستی کیفیت ساخت پیانو مورد توجه قرار گیرد فقط به نام برند و مدل خاص آن توجه نکنید بلکه ساخت و کیفیت ساخت هم بسیار مهم است.

مساله دیگر که بایستی توجه نمایید این است که پیانو یاماها از برند هایی است که مدل های بسیاری تولید کرده است و طبیعی است که کیفیت همه مدل های ان در یک سطح نیست و بسته به اینکه شما کدام مدل را برمی گزینید کیفیت های هم متفاوت است.

در واقع این برند از ارزان ترین تا گران ترین مدل های پیانو را دارا است و طبیعی است که مدل های ارزان تر معمولا کیفیت پایین تری هم دارند البته برخی مدل ها جدای از قیمت دارای مزایا و معایبی است که در توضیح هر مدل خاص بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *