آکورد لا مینور Am

آکورد لا مینور

در ادامه آموزش های کاربردی در آموزشگاه موسیقی منظومه با شما همراه هستیم با آموزش آکورد آکورد لا مینور Am این آکورد بسیار کاربردی و معمول در بسیاری آهنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد و دانستن نحوه درست اجرای آن بسیار مهم است در ادامه به نت های تشکیل دهنده این آکورد و نحوه صحیح اجرای آن آشنا می شویم در این مطلب سعی خواهیم کرد به طور ساده و کارآمد اجرای این آکورد را توضیح دهیم.

آکورد لا مینور Am

همانطور که گفتیم یکی از آکورد های معمول در همه قطعات است که چند شکل می توان آن را اجرا نمود نت های تشکیل دهند این آکورد عبارتند از نت لا ، نت دو و نت می که به ترتیب بعد از هم بایستی باشند در زیر تصویر نحوه اجرای این آکورد را مشاهده می نمایید.

انگشت گذاری آکورد لا مینور روی گیتار به این ترتیب است که انگشت اولمان را روی سیم دوم می گذاریم روی فرت اول و انگشت دومان را روی سیم چهارم و فرت دوم و انگشت سومان را روی سیم سوم و فرت دوم قرار می دهیم.

این آکورد در واقع از آکورد های بسیار راحت روی گیتار می باشد و جزء اولین اکورد هایی است که در کلاس گیتار آموزش داده می شود و برای اجرای آن نیز با اندکی تمرین می توانید با تسلط آن را اجرا نمایید دقت کنید که برای اجرای آکورد های مختلف روی گیتار از همان شماره انگشت هایی که قید کردیم استفاده گردد چرا که این حالت بهترین و راحت ترین شکل ممکن روی دسته گیتار می باشد که اجرای آکورد را برای شما بسیار ساده می کند.

در اجرای هر آکورد نیز دقت کنید که نوک انگشتان دست با سیم ها در تماس باشد و با دقت و توجه سعی کنید که این کار را به درستی انجان دهید.

آکورد Am

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *