پیانو یاماها p 115

پیانو یاماها

این بار در وب سایت رسمی آموزشگاه موسیقی منظومه با شما هستیم با معرفی یکی دیگر از مدل های معروف پیانو به نام پیانو یاماها p 115 تا برای کسانی که در کلاس آموزش پیانو وارد شده اند و به دنبال یک پیانو با قیمت مناسب تر هستند توضیحاتی را ارائه دهیم اگر شما نیز به دنبال یک پیانو خوب هستید می توانید در ادامه مشخصات و ویژگی های این مدل از پیانو را مشاهده نموده و ارزیابی نمایید تا در صورتی که به دنبال خرید پیانو هستید بهتر بتوانید تصمیم گیری کرده و یا مقایسه نمایید.

پیانو یاماها

در مورد پیانو یاماها شاید همه شنیده باشیم سال ها است که یکی از بهترین برند های شناخته شده در تولید پیانو چه مکانیکی و چه الکتریکی برند یاماها است که البته مدل های بسیار متنوعی دارد البته همانطور که می دانید شاید همه مدل های این برند مناسب برای شما نباشد از این رو بهتر است برای تصمیم گیری بهتر مشاوره خرید ساز حتما داشته باشید. پیانو های یاماها به شکل های مختلفی وجود دارد که بسیاری از آن ها ظاهری هستند که اگر دقیق شویم می بینم که تفاوت های صدایی نیز دارند که باعث می شود هر یک به منظوری بهتر باشند و در انتهاب بسیار بایستی دقت کرد در زیر با یکی از مدل های محبوب آن مخصوصا در ایران بیشتر آشنا می شویم.

پیانو یاماها

پیانو یاماها p 115

پیانو یاماها p 115 یک مدل پرتابل است که بدون پایه طاحی شده است این امر باعث گردیده تا هم بسیار سبک و قابل حمل باشد و از سویی قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دیگر مدل ها دارد از این رو اگر قصد دارید پیانویی در اختیار داشته باشید که به راحتی هر جا بتوانید ببرید این مدل مناسبی است و از سویی هم به علت قیمت پایین تر آن نسبت به دیگر مدل ها می تواند گزینه مناسبی برای هنرجویانی باشد که می خواهند فعلا خیلی هزینه نکنند و یا والدینی که می خواهند فرزند خود را برای آموزش پیانو محک بزنند.

مزایا و معایب پیانو یاماها p 115

یکی از ویژگی های خوب این پیانو صدای خاص آن است که از سوی شرکت سازنده عنوان شده که صدای گرفته شده از یک پیانو خاص و ویژه گرند به نام cfiiis می باشد که با پخش با کیفیتی که دارد باعث شده که صدایی زیبا را اجرا نماید. علاوه بر این صدا 14 صدای زیبای دیگر به طور پیش فرض روی خود دارد که به سلیقه نوازنده می تواند تغییر کند. این مدل همچنین دارای خروجی  usb و همچنین  aux است که یکی از قاببلیت های خوب در پیانو های دیجیتال است. این پیانو همچنین قابلیت ضبط نوازندگی را دارد. یکی دیگر از ویژگی های خوب آن دارا بودن پدال است که قابلیت اجرا با پدال را نیز در اختیار نوازنده قرار می دهد.

اما در مورد معایب آن همانطور که گفتیم این مدل دارای پایه و یا بدنه خیلی خاصی نیست و این موضوع برای کسانی که دوست دارند پیانویی با ظاهر بهتر داشته باشند می تواند کمی ناخوشایند باشد و همچنین این مدل دارای صندلی هم نیست که البته می توان به طور جداگانه برای آن صندلی تهیه کرد. از سویی هم هر چند که پخش معقولی دارد اما این پخش در مقایسه با برخی مدل های دیگر مانند مدل های clp اندکی ضعیف تر می باشد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *