نت ویولن غوغای ستارگان آموزشگاه موسیقی منظومه

امروز در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه همراه ما باشید و اگر به ساز ویولن علاقمند هستید و یا از نوازندگان این ساز زیبا هستید و دوست دارید برخی آهنگ های پاپ را روی آن بنوازید برای شما نت ویولن غوغای ستارگان را که از آهنگ های زیبایی است که روی این ساز قابل اجرا است قرار خواخیم داد در ادامه با ما باشید همچنین می توانید توضیحاتی را نیز برای اجرای بهتر آن دریافت نمایید در ضمن شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر برای آموزش ویولن با ما همراه باشید.

نت ویولن غوغای ستارگان

این نت به گونه ای ساده تنظیم گردیده است که همه نوازندگان حتی در سطوح ابتدایی هم بتوانند با اندکی تمرین از پس آن بر بیایند پس برای نواختن ان اصلا عجله نکنید و اگر برایتان دشوار بود توضیحاتی را که در زیر آورده ایم مطالعه نمایید و با تکرار و تمرین بیشتر روی آن حتما از پس نواختنش بر خواهید آمد برای این منظور هم البته می توانید از استاد خود راهنمایی بگیرید که نکات ضروری آن را بهتر بتوانید درک نموده و بنوازید بهتر است همیشه در انتخاب و نوازندگی قطعات مختلف حتما با استاد خود مشاوره داشته باشید تا قطعاتی را که در سطح نوازندگی شما است به شما پیشنهاد دهد هر چند که با دقت بیشتر می توانید قطعات را بنوازید اما بهتر است اگر مبتدی هستید قطعات در همین سطح را انتخاب نموده و بنوازید. نت آهنگ غوغای ستارگان

نکاتی برای اجرای قطعه

1- در این قطعه از نت های سیاه ، سفید و چنگ استفاده شده است پس لازم است نحوه اجرای صحیح آن ها را بدانید و به لحاظ زمان بندی بتوانید درست رعایت نمایید. 2- توجه به سکوت ها در هر قطعه لازم و ضروری است چون که آن ها نیز بخش مهمی از قطعات هستند حتما در اجرای ان ها در این قطعه دقت نمایید. 3-تکرا را بشناسید و درست و بجا رعایت نمایید تکرار ها هر چند که بخش های تکرار شونده هستند و لی قطعه با آن ها به زیبایی خاص خود می رسد. 4-توجه به خط اتحاد این خطوط در واقع خطوطی هستند که روی نت های هم نام می آیند و ارزش زمانی نت ها را با هم جمع می کنند سعی کنید همیشه ان ها را درست رعایت کنید.
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *