ارکستر آموزشگاه موسیقی آهنگ خدای آسمون ها

با ارکستر آموزشگاه موسیقی منظومه قبلا آشنا شدیم در این ارکستر هنرجویانی که از مبتدی در آموزشگاه ، موسیقی را آغاز نموده اند در سازهای مختلف گرد هم می آیند تا در سبک های مختلف به هنرنمایی بپردازند در این گروه هنرجویان می توانند هم آموزش های حرفه ای داشته باشند و هم در کنسرت ها و اجرا های مختلف شرکت نمایند در زیر بخشی از یکی از همین کنسرت ها را با هم می بینیم که در آن هنرجویان آموزشگاه با اجرای آهنگ خدای آسمون ها به هنر نمایی می پردازند.

عکس از کنسرت هنرجویان منظومه

آهنگ خدای آسمون ها

در این کار و در آهنگ خدای آسمون ها که در زیر مشاهده می نمایید هنرجویان در ساز های مختلف من جمله در کلاس ساکسوفون در گیتار ، گیتار الکتریک ، گیتار بیس ، ویلن ، کلارینت و دیگر ساز ها به اجرا می پردازند در این کار که یکی از تنظیم های استاد گروه می باشد به زیبایی قطعه و حساسیت ان به نمایش گذاشته می شود و آهنگ را به ی کار گروهی زیبا بدل کرده است.
در این اجرا که یکی از اجرا های متعدد ارکستر منظومه است در سال 96 در نیمه نخست سال به اجرا در آمد و در آن هنرجویان در سبک های مختلف به اجرا پرداختند کار زیبای خدای آسمون ها تنها یکی از کارهای زیبایی است که در این کنسرت به اجرا و نمایش در آمد.

عکس از کنسرت هنرجویان منظومه

عضویت در ارکستر منظومه

عضویت در ارکستر منظومه برای عموم آزاد است و کلیه هنرجویان و نوازندگان در سطوح مبتدی ، متوسطه و پیشرفته می توانند با نظر استاد و رهبر ارکستر وارد گروه شوند برای اطلاع کامل تر از نحوه شرکت و عضویت در گروه می توانید با شماره های آموزشگاه در تماس باشید.
لازم به ذکر است که ارکستر منظومه در سبک های مختلف در سطوح مختلف هر دوره برای هنرجویان ارکستر برگکزار می کند که خود در پیشرفت کاری هنرجویان بسیار موثر است.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *