ارکستر آموزشگاه موسیقی با اجرای آهنگ ای ایران

آهنگ ای ایران از کارهای بسیار زیبا و ماندگار است که در این پست هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه در کنسرت پایان دوره به هم خوانی آن به صورت گروهی می پردازند در ادامه با باشید برای دیدن این کار زیبا که به صورت گروهی و توسط هنرجویان در کلاس های مختلف اجرا می گردد به همراه توضیحاتی درباره آهنگساز ، شعر و ساخت این قطعه زیبا . در ضمن می توانید آکورد این آهنگ را در بحث آکورد آهنگ ای ایران مشاهده نمایید.

عکس از کنسرت های پایان دوره هنرجویان منظومه

ای ایران

آهنگ زیبای ای ایران کاری است از استاد بزرگ روح اله خالقی که با شعری زیبا از حسین گل گلاب همراه گردیده است این آهنگ و شعر زیبای روی آهنگ بر می گردد به زمانی که ایران درگیر جنگ جهانی دوم شده بود و به نوعی در اشغال بیگانگان بود و شعر و آهنگ الهام گرفته از حال و هوا و فضای آن زمان است که به نوعی زیبا شور و هیجان میهن پرستی و عرق ملی ایران و ایرانی را بر می انگیزد و به حق که بسیار تاثیر گذار و ماندگار گشته است و برای همه ما به نوعی یک سرود وطنی محسوب می گردد.

اجرای آهنگ ای ایران از هنرجویان ارکستر منظومه

در آموزشگاه موسیقی منظومه هنرجویان در پایان هر دوره اقدام به اجرا و هنر نمایی از آموخته های خود می کنند و در این میان هنرجویان هم به صورت فردی و هم به طور گروهی می توانند اجرا داشته باشند که هم برای ایجاد انگیزه و روحیه در هنرجویان بسیار مفید است و هم به پیشبرد اهداف آموزشی و پیشرفت در حیطه موسیقی هنرجویان بسیار مفید و سودمند می باشد. در زیر بخش از اجرای پایان دوره هنرجویان در یکی از همین اجراها را مشاهده می نمایید که در پایان هنرجویان اقدام به هم خوانی سرود ای ایران می نمایند شما را به شنیدن این کار زیبا دعوت می کنیم.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *