آموزشگاه موسیقی ولیعصر

آموزشگاه موسیقی منظومه با سال ها تجربه در آموزش کلیه ساز ها و آواز برای آموزش ساز ها در سنین مختلف برنامه های ویژه و خاصی دارد در این آموزشگاه آموزش برای کودکان در کلاس های مجزا و توسط اساتید خاص موسیقی کودک وجود دارد و برای بزرگسالان نیز اساتید در سبک های مختلف آموزشی با برنامه های خاص و دوره های ویژه به آموزش می پردازند آموزشگاه منظومه به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی ولیعصر در محدوده خیابان ولیعصر و در خیابان اسدآبادی تهران می باشد.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

برنامه کلاس ها

در آموزشگاه موسیقی منظومه برای کلیه سازها به گونه ای برنامه ریزی شده تا هنرجویان بتوانند از روز ها و ساعات مختلف به خوبی بهره ببرند و برنامه ها برای هنرجویان بر اساس مشغله ، مدرسه و یا سایر کلاس ها قابل تنظیم می باشد از این رو برنامه انعطاف پذیر برای کلاس ها وجود دارد.
برای اکثر کلاس در روزهای مختلف هفته کلاس وجود دارد از این رو هنرجویان می توانند روز های کلاس خود را انتخاب نمایند از سویی نیز برای کلاس ها هم اساتید آقا و هم اساتید خانم وجود دارد که می توانند انتخاب نمایند.

کلاس ها در آموزشگاه موسیقی ولیعصر

کلاس ها در آموزشگاه هم برای ساز های غربی و هم برای ساز های ایرانی به طور مجزا و در روز های هفته برقرار است در این کلاس ها اموزش برای هنرجویان از مبتدی تا پیشرفته وجود دارد و هنرجویان می توانند در هر مرحله از کلاس ها استفاده نمایند همچنین برای هنرجویان در ساز های مختلف امکان شرکت در ارکستر آموزشگاه و شرکت در کنسرت های هر دوره نیز فراهم است تا بتوانند آموخته های خود را به نمایش بگذارند.
و برای کودکان نیز کنسرت های خاص متناسب با سطح و دوره آن ها وجود دارد که در بخش های مختلاف نوازندگی یا کر کودکان آموزش داده می شود.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *