نت آهنگ برای گیتار الکتریک

در ادامه چند نت آهنگ برای گیتار الکتریک را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که می توانید برای شروع در اختیار داشته باشید کلاس گیتار الکتریک در آموزشگاه موسیقی منظومه از کلاس هاتی ویژه ای است که در سبک های تخصصی این ساز یعنی بلوز و راک مختص این ساز وجود دارد و متقاضیان می توانند از شرایط ویژه این کلاس در آموشگاه منظومه بهرمند گردند.

عکس از کنسرت هنرجویان گیتار الکتریک آموزشگاه منظومه

کلاس گیتار الکتریک

همانطور که اشاره کردیم گیتار الکتریک از سازهای بسیار زیبا و جذابی است که کلاس های آن از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه برقرار است برای سبک های تخصصی این ساز هنرجویان می توانند هر دوره در کلاس ها که به صورت خصوصی و انفرادی برگزار می گردد بهره ببرند.
در اموزشگاه ما شرایط ویژه ای برای این ساز داریم که متقاضیان می توانند در دوره های ویژه نیز نوازندگی این ساز زیبا را بیاموزند در این دوره های ویژه تخصصا روی آموزش سبک های خاص این ساز در دوره های مشخصی کار می شود که هنرجویان می توانند هم اطلاعات لازم برای نوازندگی این سبک ها را دریافت نمایند و هم خود در ساخت و انجام آکورد های مختلف تبحر یابند.

نت آهنگ برای گیتار الکتریک

هر چند که در سبک های خاصی این ساز قابلیت اجرا دارد ولی برای ان دسته از هنرجویانی که دوست دارند روی ساز خود قطعات پاپ را هم بنوازند در سطح مبتدی می توانند از قطعات زیر بهره برده و از نواختن این قطعات لذت ببرند.
دلیل در نظر گرفتن این قطعات فقط برای تمرین و انگیزه بخشی در شروع کار است وگرنه که اجرای تخصصی روی گیتار الکتریک سبک و نت های مشخصی را می طلبد که اجرای آن ها بدون کلاس و راهنمایی استاد عملا بی فایده خواهد بود به همین خاطر توصیه می کنیم برای نواختن قطعات مختلف حتما از استاد خود راهنمایی و مشاوره بگیرید.

نت اهنگ رومانس
نت آهنگ میدولندز
نت گل گلدون من
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *