نت آهنگ برای کیبورد / آموزشگاه موسیقی منظومه

اگر در کلاس کیبورد ثبت نام کرده اید و یا نوازنده این ساز هستید و به دنبال نت آهنگ برای کیبورد هستید امروز در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه با ما همراه باشید با چند نت برای این ساز که می توانید در ادامه دانلود نمایید و روی ساز خود بنوازید.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه

کیبورد

کیبورد از ساز های کلاویه ای و از دسته سازهای کلاسیک است نوازندگی این ساز با استفاده از امکاناتی که کیبورد دارد نظیر ریتم و صدا های مختلف بسیار جذاب و دلنشین است. کیبورد های مختلف دارای امکانات مختلفی هستند که می توانید با مشورت استاد خود بهترین کیبورد برای تمرین خود را انتخاب نمایید.
کیبورد های جدید تر دارای امکانات خاص تری هستند و می توان کارهای مختلف را در نوازندگی و ساخت آهنگ با آن ها ساده تر انجام داد.

سازهای الکترونیکی

کلاس کیبورد

کلاس کیبورد به صورت تخصصی در روز های مختلف هفته در آموزشگاه منظومه برگزار می شود که این دوره ها از سطوح مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه وجود دارد برای شرکت در این دوره ها و یا مشاروه با اساتید می توانید با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید.
در کلاس کیبورد تمامی اصول و موارد درباره یادگیری و نوازندگی این ساز از صفر تا صد آموزش داده می شود هنرجویان در این کلاس ها در سه سطح مبتدی ، متوسطه و پیشرفته می توانند به یادگیری این ساز بپردازند.

نت آهنگ برای کیبورد

در زیر چند نت آهنگ برای کیبورد را با هم می بینیم که می توانید با هر سطحی بنوازید چرا که به گونه ای ساده تنظیم شده است تا برای همگان به آسانی قابل اجرا باشد. بهتر است قبل از اجریا نت ها اندکی بیشتر به آن ها توجه نمایید و نت هایی را که رد سطح نوازندگی شما قرار دارد انتخاب نمایید تا بهتر بتوانید از پس آن ها بر آیید.

نت آهنگ ساری گلین
نت منتظرت بودم
نت مرغ سحر
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *