نت آهنگ برای ساکسوفون

در پی در خواست عده ای از شما عزیزان در آموزشگاه موسیقی منظومه امروز چند نت آهنگ برای ساکسوفون را خواهیم داشت که می توانید در ادامه دانلود نموده و با توجه به سطح و دوره آموزشی خود انتخاب نمایید و بنوازید دقت داشته باشید که این نت ها ساده تنظیم شده است تا همه هنرجویان بتوانند در سطوح مختلف از آن ها بهره ببرند. در ضمن می توانید نت های بیشتر برای این ساز زیبا را در بخش دانلود نت موسیقی دریافت نمایید.

عکس از کنسرت هنرجویان ساکسوفون آموزشگاه منظومه

ساکسوفون

ساکسوفون از سازهای زیبای غربی و از دسته سازهای بادی می باشد برای آموزش این ساز زیبا در آموزشگاه منظومه دوره های ویژه ای در کلاس ساکسوفون وجود دارد که متقاضیان می توانند با توجه به دوره ها و سبک مورد نظر کلاس ها را انتخاب و در هر بخش شرکت نمایند.
دوره های آموزش این ساز تحت نظر اساتید متخصص ساکسوفون در روزهای محتلف هفته تدریس می گردد در ضمن برای این ساز دوره هایی جهت آموزش و شرکت در کنسرت های آمزوشگاه فراهم گردیده است که هنرجویان پس از طی دوره ابتدایی می توانند با نظر استاد وارد ارکستر سازهای بادی آموزشگاه شوند و پس از گذراندن دوره اولیه در کنسرت های گروهی در کنار دیگر ساز ها شرکت نموده و به هنر نمایی بپردازند.

نت آهنگ برای ساکسوفون

در زیر چند نت ساده و زیبا برای ساکسیفون را برای شما عزیزان آورده ایم امیدواریم که از اجرای آن ها لذت ببرید توجه داشته باشید نت ها را در ابتدا با رعایت ریتم و با توجه به آموخته های خود سعی کنید درست بنوازید و سپس تکنیک هایی را که آموخته اید در مراحل بعدی زمانی که روی قطعه تسلط بیشتری یافتید اجرا کنید تا هم خروجی آهنگ زیبا تر باشد و هم بتوانید قطعات را صحیح و اصولی بنوازید.

نت آهنگ ساری گلین
نت مرغ سحر
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *