ارکستر آموزشگاه موسیقی با اجرای هنرجویان سازدهنی

یکی از سازهای تخصصی که دوره های ویژه آن در آموزشگاه موسیقی منظومه در روزهای مختلف هفته از مبتدی تا پیشرفته برگزار می گردد سازدهنی است و هنرجویان سازدهنی در کلاس های این ساز که آموزش آن برای همه سنین در آموزشگاه وجود دارد در همه سبک های آموزشی روی این ساز به هنرنمایی می پردازند در ادامه با ویدئویی از اجرای هنرجویان ارکستر منظومه با شما هستیم که در آن هنرجویان در سازهای مختلف هنرنمایی می کنند.

( تصویر از کنسرت های هر دوره هنرجویان سازدهنی آموزشگاه منظومه )

اجرای هنرجویان سازدهنی

در ویدوئو زیر بخشی از اجرای هنرجویان سازدهنی در ارکستر منظومه را مشاهده می کنید این ارکستر مشتکل از هنرجویان خود آمزوشگاه است که آموزش موسیقی را از صفر در آموزشگاه آغاز نموده و پس از گذراندن دوره های اولیه آموزش موسیقی که در کلاس های تخصصی و تک نفره برگزار می شوند و پس از تایید استاد می توانند وارد ارکستر آموزشگاه شوند.

شرکت کلیه ساز ها و نوازندگان در سطوح مختلف در این گروه آزاد است که هنرجویان می توانند با شرکت در گروه و حضور در جلسات تمرین وارد بخش های تخصصی برای اجرا در کنسرت های مختلف شوند.
کنسرت ها نیز که با هدف بالا بردن تجربه هنرجویان و همچنین ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس در آن ها برگزار میشود در دوره های منظم در سالن های اجرا برقرار است.

بشخی از اجرای هنرجویان ارکستر منظومه

کلاس سازدهنی

همانظور که اشاره کردیم کلاس سازدهنی یکی از کلاس های ویژه در آموزشگاه موسیقی منظومه است که علاقمندان می توانند در این دوره ها برای شرکت در کلاس در سبک های مختلف به آموزشگاه مراجعه نمایند.
این کلاس ها در آموزشگاه در کلیه روزهای هفته برگزار می شود که البته کلاس ها برای هنرجویان یک روز در هفته می باشد که برای علاقمندان در روزهای مختلف هماهنگ شده تا بتوانند از کلاس ها به راحتی استفاده نمایند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *