نت آهنگ برای فلوت / آموزشگاه موسیقی منظومه

در ادامه چند نت آهنگ برای فلوت را طبق در خواست شما عزیزان خواهیم داشت در ضمن می توانید برای دریافت نت های بیشتر در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه به بخش دانلود نت موسیقی مراجعه نمایید.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه )

فلوت

فلوت از سازهای بادی و از سازهای بسیار زیبایی است که شنیدن آن همگان را به شور می آورد فلوت از گذشته تا کنون جزء سازهای افسانه ای بوده و از سازهایی است که در همه ملل وجود داشته است و جزء اولین و نخستین ساز هایی است که انسان کشف کرد و نوازندگی آن را آموخت.

کلاس فلوت

کلاس فلوت از جله کلاس های تخصصی است که در آموزشگاه موسیقی منظومه از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود درا ین کلاس ها هم اصول و مبانی موسیقی و هم اصول نوازندگی ساز فلوت تدریس می گردد.
در کلاس فلوت ما دوره های ویژه هم برای اموزش فلوت کلیدی و هم برای آموزش فلوت ریکوردر برگزار می کنیم که می توانید با مشاوره حضوری که توسط استاد در آموزشگاه منظومه به طور رایگان برگزرا یم شود به انتخاب ساز مورد علاقه خود بپردازید.

نت آهنگ برای فلوت

در ادامه چند نت آهنگ برای فلوت را به شما عززان معرفی می کنیم که می توانید با توجه به سطح خود بنوازید و از اجرای ان ها لذت ببرید ، آهنگ هایی کهخ در این بخش برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم به طوری ساده تنظیم شده است تا همه عزیزان با هر سطحی بتوانند آن ها را بنوازند.
برای نواختن آن ها نیز بهتر است چند بار هر قطعه را مرور کنید و اگر مشکلی داشتید با استاد خود مطرح نمایید در ادامه با تمرین و تکرار بایستی به حدی برسید که بتوانید با تسلط هر قطعه را بنوازید و سعی کنید تا در هر قطعه به تسلط نرسیده اید وارد بخش بعد و قطعه دیگر نشوید.

نت آهنگ امواج دانوب
نت آهنگ سلنزارا
نت آهنگ آداجیو
نت آهنگ ساری گلین
نت آهنگ سازی گلین
5/5

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *