آموزشگاه موسیقی مرکز تهران

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز و آموزشگاه موسیقی مرکز تهران سال ها است که با کادری مجرب از اساتید و هنرمندان در رشته موسیقی فعالیت دارد در آموزشگاه دوره های تخصصی و ویژه ای برای کلیه ساز ها طراحی و برنامه ریزی شده است تا هنرجویان بتوانند در هر سنی و با هر علاقه ای از کلاس های موسیقی بهره ببرند.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه )

آموزشگاه موسیقی منظومه

آموزشگاه موسیقی منظومه دارای دوره های ویژه موسیقی برای کودک و همچنین کلیه سازهای آموزشی برای بزرگسالان می باشد. اساتید آموزشگاه همگی از دانش آموختگان رشته موسیقی و دارای تاییده صلاحیت تدریس می باشند.
دوره های آموزشی برای کلاس های مختلف در هر روز هفته تشکیل می گردد که هنرجویان می توانند بر اساس تایم های خالی اساتید به انتخاب روز یا ساعت مورد نظر خود بپردازند.
برای اکثر ساز ها اساتید هم آقا و هم خانم در نظر گرفته شده تا هنرجویان بتوانند انتخاب نمایند.

آموزشگاه منظومه تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی مرکز تهران

آموزشگاه منظومه به عنوان تخصصی ترین آمزوشگاه موسیقی مرکز تهران دوره های مشخصی را برای آموزش موسیقی در نظر گرفته است که بر اساس تحقیقات و تجربیات سال های آموزش به وجود آده است بر این اساس آموزشگاه دوره های آموزش موسیقی را به ترتیب زیر ارائه می نماید:

انتخاب ساز

برای انتخاب ساز ماغ دوره ای را برای معرفی ساز های مختلف برای هنرجویان در نظر گرفته ایم که در طی آن همگی هنرجویان یا متقاضیان می توانند به طور رایگان از دوره معرفی و شناخت ساز بهره ببرند همچنین همه متقاضیان می توانند از یک جلسه مشاوره با اساتید ویژه هر ساز که آن هم به صورت رایگان در آموزشگاه برگزار می گردد بهره برده و به درستی به انتخاب ساز مورد علاقه خود بپردازند تا در ادامه راه دچار تردید نگردند.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

انتخاب استاد

هنرجویان همچنین این اختیار را دارند که با همه اساتید در ساز مورد تعلیم خود مشاوره داشته باشند و خود استاد خود را برگزینند البته اگر در این مورد تردید داشته باشند که طبیعی هم هست می توانند با راهنمایی مشاور آموزشگاه که با روحیات و طرز تدریس اساتید آشناست با توجه به حساسیت های شما استادی مناسب رابر گزیند که هم در برخورد با سنین هنرجو تخصص داشته باشد وهم در رشته مورد تدریس .

کلاس های آموزشی

کلاس های آموزشگاه در سازهای مختلف ایرانی و کلاسیک به طور تخصصی وجود دارد که در زیر می توانید بخشی از این کلاس ها را مشاهده نمایید.

دوره های ویژه

آموزشگاه موسیقی منظومه دوره های ویژه ای برای هنرجویا نیز طراحی کرده است که با اهداف خاص برگزار می گردد برخی از این دوره های ویژه همچون دوره هایی که برای شرکت در هنرستان یا دانشگاه موسیقی است می باشد و برخی نیز دوره های فشرده برای هنرجویانی که به هر دلیل می خواهند دروه ها را زودتر به پایان برسانند.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه )

کنسرت و اجرا

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی مرکز تهران هر دوره اقدام به برگزاری کنسرت های هنرجویی می نماید که در آن هنرجویان در تمامی رشته های آموزشی می توانند رد این کنسرت ها به هنرنمایی بپردازند.
تجربه ثابت کرده است که اجرا و کنسرت هم در پیشرفت موسیقی هنرجویان تاثیر بسزایی دارد و هم در ایجاد روحیه و انگیزه در آنان و همین امر باعث شده است تا آموزشگاه به طور منظم به برگزاری کنسرت های با شکوه هنرجویی هم در ارکستر آموزشگاه و هم به صورت تک نوازی بپردازد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *