ارکستر آموزشگاه موسیقی / اجرای آهنگ نگران منی

کلاس کلارینت

امروز قصد داریم بخشی از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه که در غالب ارکستر آموزشگاه اجرا دارند را برای شما عزیزان داشته باشیم. آهنگ نگران منی یکی از کار هایی است که در اجرای زیر خواهیم دید . ارکستر منظومه سال هاست که در راستای به ثمر رساندن آموزش ها و ایجاد فرصتی برای علاق مندان و شکوفایی استعداد های خاص شکل گرفته است. در زیر با بخشی از شرایط ورود به ارکستر آموزشگاه نیز آشنا خواهیم شد.

 

ارکستر آموزشگاه موسیقی منظومه

آموزشگاه موسیقی منظومه هر ساله اقدام به برگزاری کنسرت های آموزشی برای هنرجویان می کند که هنرجویانی که از مبتدی به بالاتر باشند می توانند رد این کنسرت ها شرکت نمایند.

از بین هنرجویان مستعد و علاقمند تست به عمل می آید تا شرایط ورود به ارکستر امزوشگاه را داشته باشند سپس می توانند رد گروه شرکت کرده و آموزش های لازم را دریافت نمایند تا برای کنسرت های آموزشگاه آماده باشند.

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز و آموزشگاه موسیقی در یوسف آباد سال هاست که در راستای آموزش پایه ای و اصولی موسیقی در این منتقه فعالیت دارد.

کلیه کلاس های تخصصی موسیقی به همراه کلاس موسیقی کودک و کلاس آواز در همه سطوح اموزشی در آموزشگاه توسط اساتید دانش آموخته و با تجربه موسیقی برگزار می گردد.

از کلاس و دوره های ویژه ای که در آموزشگاه برگزار می گردد دوره های گروه نوازی و اجرا در گروه است که همه هنرجویان با هر سطحی می توانند در این دوره ها شرکت کنند و در کنسرت های آموزشگاه حضور داشته باشیند.

اجرای آهنگ نگران منی از هنرجویان آموزشگاه

در زیر می توانید اجرای زیبای هنرجویان آموزشگاه منظومه را مشاهده نمایید شایان ذکر است که همه هنرجویانی که در ویدئو مشاهده می کنید هنرجویانی هستند که آموزش موسیقی را از صفر در آموزشگاه منظومه آغاز نموده اند و تا این مرحله اموزش دیده اند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *