فایل صوتی آهنگ شب های روسیه

آموزش سازدهنی

آهنگ شب های روسیه از قطعات معروفی است که در کلاس سازهای کلاسیک در آموزشگاه موسیقی منظومه کار می شود نواختن این قطعه از همان سطوح ابتدایی میسر است چرا که ریتمی آرام و دلنشین و نت هایی ساده ای دارد که با ریتم مشخصی که دارد برای هنرجویان بسیار ملموس وزیبا خواهد بود در یر فایل صوتی این قطعه زیبا را خواهیم داشت.

( عکس از کنسرت های هر دوره آموزشگاه موسیقی منظومه )

آهنگ شب های روسیه

قطعه شب های روسیه یا همان RUSSIN NIGHTS با پیانو بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود همانطور که گفتیم این قطعه تم بسیار دلنشین و ساده ای دارد از این برای ارتباط گیری هنرجویان در ساز های مختلف در ابتدای کار بسیار می تواند گزینه مناسبی باشد.

برای آن دسته عزیزانی که دوست دارند این قطعه را با ساز خود بنوازند در پست های آینده حتما نت آهنگ شب های روسیه را قرار خواهیم داد که می توانید با ورود به بخش دانلود نت موسیقی آن را دریافت نمایید.

( عکس از کنسرت های هر دوره آموزشگاه موسیقی منظومه )

دقت داشته باشید که در اجرای قطعات مختلف شنیدن فایل صوتی قطعات می تواند در ابتدای کار بسیار کمک کننده باشد اما در نهایت توجه نمایید که این به یک عادت تبدیل نشود چرا که شنید فایل های صوتی قطعات بیشتر در ابتدا و برای درک بهتر حس و حال نوازندگی شاید مفید باشد ولی در ادامه کار اصلا خوب نیست و بایستی سعی کنید که نت ها را بر اساس رعایت زمان بندی آن ها بنوازید نه بر اساس یا بر پایه حس شنیداری خود .

فایل صوتی آهنگ شبهای روسیه

در یر می توایند صدای این قطعه زیبا را دریافت نموده و گوش کنید امیدواریم که از شنیدن آن لذت ببرید همچنین همراهان و علاقمندان می توانند برای دریافت دیگر قطعات پاپ یا کلاسیک با سایت آموزشگاه موسیقی منظومه همراه باشند از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *