تخصصی ترین مرکز آموزش کمانچه غرب تهران

کمانچه آموزشگاه موسیقی

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش کمانچه غرب تهران اقدام به برگزاری دوره های ویژه آموزش این ساز نموده است ، آموزش های ساز کمانچه در این بخش شامل چند دوره متفاوت می گردد که بنا اهداف آموزش برای هر فرد تعیین گردیده و قابل انتخاب می باشد هنرجویان می توانند متناسب با اهداف خود و سطح و کیزان تمرین در این دوره ها ثبت نام نمایند.

کمانچه آموزشگاه موسیقی

مرکز آموزش کمانچه غرب تهران

در این مرکز آموزش کمانچه بر اساس روش های مختلف آموزشی و به طور آکادمیک پیش می رود در آموزش این ساز ما دروه های آموزش آکادمیک خواهیم داشت که از ابتدا بر پایه آموزش اصولی و تئوریک موسیقی پیش می رود رد ادامه مطلب موارد هر دوره را خوایم دانست.

در مرکز آموز کمتنچه غرب تهران ما دو دوره ویژه را برنامه ریزی کرده ایم که در زیر به اختصار به هر یک از این دو دوره خواهیم پرداخت.

دوره آموزش اکادمیک کمانچه

در این بخش که در کلاس کمانچه بر اساس متد ها مشخص آموزش و بر اساس آموزش اصولی برنامه ریزی گردیده است اساتید به آموزش اصول اولیه موسیقی و سواد مسویقی تاکید دارند و در ادامه ایم وارد را روی ساز کمانچه می آموزیم.

از آنجاییکه در ساز کمانچه همچون ویولن جای نت ها مشخص نیست ، بسیار مهم است تا نوازنده گوش بسبار قوی داشته باشد از این رو در این دوره ها آموزش های ویژه ای برای این منظور خواهیم داشت.

یادگیری موسیقی استعداد می خواهد

آموزش صحیح انگشت گذاری در ادامه بخش بسیار مهمی است چرا که اگر این مورد از ابتدا درست نباشد در ادامه مشکل ساز خواهید بود ، همه موارد جزئی همچون آرشه کشی و … از همان ابتدا مورد اهمیت است تا آموزشی اصولی در پیش داشته باشیم.

در ادامه می رسیم به نوازندگی این ساز برای نواختن قطعات مختلف ابتدایی تا دست هنرجو برای نوازندگی درست آموزش ببینند و همچنین بر اساس علاقمندی هنرجو می تواند این قطعات متغیز باشد.

پس از آنکه اندکی که در آموزش پیش رفتیم و نت ها و دیگر موارد آموزشی نوازندگی را یاد گرفتیم می رسیم به ردیف نوازی که بخش عمده آموزش این ساز ایرانی است.

در بخش بعدی می رسیم به نوازندگی در گروه و آشنایی و هماهنگی نوازنده در کنار دیگر سازها که این خود بخش مهمی است مبحث نوازندگی است.

دوره آموزش ویژه کمانچه

در دوره ویژه آموزش کمانچه هر چند که موراد و مباحث آموزشی همان مواردی ا ست که در بخش آموزش آکادمیک کمانچه یاد می گیریم اما این دوره اندکی تخصصی تر پیش می رود و مناسب هنرجویانی است که قصد دارند موسیقی را بسیار جدی تر دنبال کنند یا به دنبال ادامه موسیقی در دانشگاه موسیقی هستند.

در این دوره های ویژه ما آموزشی جدی تر و همچنین تئوریک تر خواهیم داشت در بخش نوازندگی نیز حساسیت اندکی بیشتر است تا آموزش با دقت بیشتری پیش برود.

از سویی این دوره برای هنرجویان نیازمند تمرین بیشتر و تلاش جدی تری است تا بتوانند از پس تمرینات بر آیند.

دروه های آموزشی در گروه و گروه نوازی نیز اینجا بیشتر از دوره قبلی برگزار می گردد.

کنسرت های آموزشی در مرکز آموزش کمانچه غرب تهران

در هر دو دوره اجرا و کنسرت های آموزشی نقشی ویژه در پیشرفت هنرجویان دارد در آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش کمانچه غرب تهران کنسرت های هر شش ماه یک بار برگزار می گردد تا پیشبرد اهداف آموزشی با انگیزه بیشتر و نتیجه بهتری ادامه یابد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *