فایل صوتی آهنگ آیریلیق

تخصصی ترین مرکز آموزش پیانو غرب تهران

در ادامه فایل صوتی آهنگ آیریلیق را خواهیم داشت از قطعات زیبا و ماندگار و با احساسی که در کلاس های مختلف در آموزشگاه موسیقی و در کلاس های آموزشی به کار می رود همچنین اطلاعاتی راجع به خود آهنگ و پیشینه آن خواهیم داشت. شنیدن قطعات نام آشنای در موسیقی مخصوصا برای هنرجویانی که تازه آموزش موسیقی را آغاز نموده اند بسیار توصیه می گردد از این رو توصیه می کنیم که آهنگ هایی را که مناسب حس و حال سازی است که مخی آموزید حتما دانلود نمایید و بسیار گوش کنید.

( عکس از کنسرت پایان دوره هنرجویان ویولن آموزشگاه موسیقی منظومه )

آهنگ آیریلیق

آهنگ آیریلیق در اصل یک آهنگ آذری است که شهرتی بسیار بالا در کل دنیا دارد این آهنگ توسط خوانددگان زیادی خوانده شده اما اجرای رسید بهبودف در اجرای آن بسیار مشهور است.

این آهنگ توسط رجب ابراهیمی سروده شده و توسط علی سلیمی آهنگسازی شده است در موراد زیادی توسط خوانندگان بازخوانی و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

شهرت این قطعه هم به خاطر شعر و هم به خاطر آهنگ زیبای آن است حس قطعه و حس نوازندگان در اجرای آن بسیار مهم است به همین دلیل است که توانسته بسیار مقبول واقع گردد و این امر نیز از آنجا مشخص می شود که این آهنگ نه فقط بین آذری زبانان بلکه بین فارسی زبانان نیز علاقمندان زیادی دارد.

فایل صوتی آهنگ

در زیر می توانید فایل صوتی این آهنگ زیبا را دانلود نموده و از شنیدن آن لذت ببرید. همچنین نت این آهنگ زیبا نیز در پست های قبلی قرار داده شده بود که می توانید با مراجعه به بخش دانلود نت آیریلیق آن را دریافت نموده و با ساز خود بنوازید. هر چند که برای سازهای ایرانی تنظیم گردیده است اما نواختن آن با سازهای کلاسیک نیز زیبا و دلنشین خواهد بود.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *