کلاس سه تار در آموزشگاه موسیقی چگونه است ؟

سه تار آموزشگاه موسیقی

دوره و کلاس سه تار در آموزشگاه موسیقی منظومه در بخش های تخصصی برای سطوح مختلف آموزشی برگزار می گردد در این دوره های آموزش برای سطوح مبتدی تا پیشرفته و همچنین برای سنین مختلف وجود دارد.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

سه تار

سه تار از خانواده سازهای ایرانی و از دسته سازهای زهی می باشد در این سازها صدا در نتیجه ارتعاش سیم هایی به وجود می آید که به وسیله زخمه زدن یا کشیده شدن روی سیم ایجاد می گردد این دسته از سازها که به شکل های مختلفی در همه جای دنیا وجود داشته اند به وسیله کاسه ای که بسیار متنوع است صدا را طنین می دهد.

در سه تار جنس کاسه از همان چوب است و با صفحه ای از چوب بسیار نازک تر پوشانده شده است و طنین صدا اینگونه به وجود می آید وبه واسطه نوع کاسه کوچک آن صدای ضعیف و البته دلنشینی تولید می کند.

آموزش سه تار

آموزش سه تار در دوره های تخصصی در آموزشگاه برگزار می گردد همانطور که گفتیم این دوره ها برای سنین مختلف وجود دارد و همچنین در کلیه سطح های آموزشی از مبتدی تا پیشرفته بر گزار می گردد.

آموزش سه تار خیلی کار سختی نیست در دورهآموزشی می توانید به گذراندن حداقل دو یا سه تر دوره مبتدی را به پایان برسانید که در این بخش حتما قادر خواهید بود نوازندگی اولیه سه تار شامل نوازندگی قطعه های اولیه را به خوبی بیاموزید.

کلاس سه تار

کلاس سه تار در آموزشگاه موسیقی منظومه در روزهای مختلف هفته برگزار می گردد که می توانید با تماس با شماره های آموزشگاه از روزها و تایم های خالی اطلاع یابید و همچنین می توانید از تست اولیه و مشاوره با استاد که به طور رایگان در اموزشگاه برگزار می گردد بهرمند گردید همینطور می توانید با ورود به بخش کلاس های آموزشگاه از شرایط دیگر کلاس ها نیز مطلع شوید.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

کلاس سه تار جزء کلاس های بسیار پر انگیزه در بین کلاس های موسیقی چرا که آموزش و یادگیری این ساز بسیار آسان است و از سویی هم به دلیل فرم خاص این ساز معمولا همگان با نوازندگی آن خوب کنار می آیند.

از این روست که آموزش ها در این کلاس بسیار جذاب و خوب پیش می رود و اگر در دوره ای از کلاس ها بوده باشید حتما در خواهید یافت که چرا اینقدر این ساز مورد توجه اهالی موسیقی است. به نوعی که خیلی از اساتید یا نوازندگان در سازهای مختلف ایرانی به نوعی به این ساز گرایش دارند و حداقل نوازندگی اولیه با این ساز را تجربه کرده اند.

کلاس سه تار در هفته یک جلسه برگزار می گردد که می توانید از بین روزها و تایم های خالی انتخاب نمایید ولی تمرین ها بایستی پیوسته باشد تا نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *