فایل صوتی آهنگ کوچه لر / آموزشگاه موسیقی منظومه

فایل صوتی

در اینجا فایل صوتی آهنگ کوچه لر را خواهیم داشت که از قطعات بسیار زیبا و ماندگاری است که در آموزشگاه موسیقی منظومه و در کلیه ساز ها مورد علاقه هنرجویان بوده است در پست های قبلی نیز نت آهنگ کوچه لر را داشتیم که می توانید با ساز خود بنوازید و با ورود به بخش دانلود نت موسیقی نت آنرا دریافت نمایید و با توجه به فایل صوتی آنرا بهتر بنوازید.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی مظنومه )

آهنگ کوچه لر

ترانه زیبای کوچه لره در حقیقت یک قطعه در ترکی و آذربایجانی است که در بین ترک زیبانان بسیار معروف بوده است این قطعه اولین بار توسط رسید بهبودغ اجرا گردید و بسیار مورد اقبال واقع شد که در ایران نیز در بین ترک زبانان به حدی مشهور است به طوری که حتی فارسی زبانان نیز این قطعه را می شناسد و حتی از بر هستند.

حال و هوای احساسی این قطعه به علاوه استفاده از سازهایی با شور و حال به جذابیت بیشتر آن افزوده است و در رده قطعات مورد پسند حتی برای نوازندگان مبتدی قرار گرفته است. در ادامه می توانید فایل صوتی آهنگ کوچه لر را دریافت نمایید و همانطور که در بالا اشاره کردیم می توانید با دریافت نت آن حتی به خوبی و زیبایی آن را بنوازید.

فایل صوتی آهنگ کوچه لر

در اینجا فایل صوتی آهنگ کوچه لر را می توانید دریافت نمایید البته به خاطر داشته باشید که نتی که از قطعات وجود دارد امکان دارد با فایل های صوتی هماهنگ نباشد و از تنطیم های دیگر آهنگ آهنگ باشد پس بهتر از فایل های صوتی قطعات را برای آشتنایی با فضای کلی قطعه گوش کنید نه اینکه مو به مو بخواهید با نت آن تطبیق دهید که این کار حتی می تواند برای نوازندگی شما مشکل ایجاد کند چرا که نت خوانی و نوازندگی از روی نت قطعات بدون گوش کردن به صوت ان ها بسیار مفید تر بوده و هر چند دشوار تر باشد ولی شما را در نوازندگی متبحر تر خواهد کرد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *