فایل صوتی آهنگ ساری گلین

مراقبت از صدا

در زیر فایل صوتی آهنگ ساری گلین را خواهیم داشت از آهنگ های زیبا و ماندگاری که در کلاس های مختلف آموزشگاه موسیقی منظومه مخصوصا در کلاس پیانو و در کلاس سازهای بادی زیاد طرفدار دارد و حس بسیار زیبایی را برای شنونده تداعی می کند در ادامه توجه شما را به این قطعه زیبا جلب می کنیم.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

آهنگ ساری گلین

آهنگ آهنگ ساری گلین از کارهای بسیار زیبایی است که بارها توسط نوازنده های مختلف نواخته شده و به شکل های مختلف تنظیم گردیده است هر بار که شنیده می شود حس زیبای خود را بیشتر نمایان می کند از این رو نواختن آن را برای سازهای مختلف توصیه میکنیم.

در ادامه فایل صوتی آهنگ را با هم می شنویم و امیدواریم که از شنیدن آن لذت ببرید ، در ضمن برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند این قطعه را با ساز خود بنوازند فایل صوتی آهنگ ساری گلین هم قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به بخش دانلود نت موسیقی این قطعه زیبا را دریافت نموده و از نواختن آن نیز لذت ببرید.

نواختن این قطعه با همه ساز ها امکان پذیر است و بسیار زیبا خواهد بود اما شاید نواختنش با ساز پیانو حس و حال دیگری داشته باشد از این روست که به هنرجویان و نوازندگان پیانو توصیه می کنیم حتما این قطعه زیبا را دانلود کرده و با ساز خود بنوازند.

آهنگ ساری گلین نت خیلی سخت و پیچیده ای ندارد و شاید دلیل محبوبیت و زیبایی حس آن نیز همین مورد باشد که در عین سادگی بسیار دلنشین است و با نت های خیلی ساده اما پر احساس به بیان درونیات آهنگسازش می پردازد.

امیدواریم از فایل صوتی و نت این آهنگ زیبا لذت برده باشید و همچنین بتوانید آن را به زیبایی بنوازید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *