آموزش کلارینت در آموزشگاه موسیقی منظومه

کلاس کلارینت

در آموزشگاه موسیقی منظومه دوره های ویژه ای برای آموزش کلارینت وجود دارد که بنا به سطوح مختلف آموزشی طبقه بندی و طراحی گردیده است ، آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش سازهای بادی در تهران در کلاس هایی همچون کلاس سازدهنی ، کلاس ساکسیفون . کلاس کلارینت و کلاس فلوت پیشرو بوده است و تخصصی ترین مرکز و آموزشگاه موسیقی یوسف آباد می باشد.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

کلارینت

کلارینت از ازهای بادی و از دسته سازهای غربی می باشد صدای فوق العاده این ساز در بین سازهای بادی و همچنین ظاهر زیبای آن باعث شده است تا اقبال بیشتری داشته باشد و جزء دسته سازهای پرطرفدار در این خانواده قرار بگیرید.

آموزش کلارینت

آموزش کلارینت در دوره های ویژه ای در آموزشگاه موسیقی منظومه در روزهای مختلف و توسط اساتید مجرب و متخصص این ساز ورت می گیرد آموزش ها شامل چند بهش تخصصی و دوره هایی برای تسلط روی ساز می شود و استاد از همان ابندا آموزش اصولی موسیقی را در کنار نوازندگی این ساز پیش می برد.

در دوره های اول آموزش مبتدی این ساز را خواهیم داشت آموزش هایی در حیطه یادگیریی تئوری اولیه موسیقی ، طریقه در دست گرفتن و نوازندگی و همپنین جای نت ها روی ساز. در ادامه ادامه طریقه درست نفس گیی و آموزش های مقدماتی در همان ترم اول آموزش داده می شود.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

در دوره بعد و در بخش متوسطه استا به بخش های تخصصی تر موسیقی می رسد و آموزش ها شامل بخش های جدی تر موسیقی می شود در این بخش بسیار تمرین های خود هنرجویانم مهم و ضروری می نماید تا ادامه راه مشخص گردد و به آموزش تخصصی ساز برسیم.

در دوره پیشرفته و تخصصی ساز اما کلیه مواردی که باعث می شود به یک نوازنده حرفه ای مبدل شوید انجام می شود در این بخش نوازندگی در گروه ها و کنسرت هایی را که آموزشگاه هماهنگ می کند خواهیم داشت.

کلاس کلارینت

کلاس کلارینت در اموزشگاه موسیقی منظومه همانطور که گفتیم طبق دوره های آموزشی بالا در روزهای مختلف هفته پیش می رود برای آموزش کلارینت روزهای مختلف هفته در اختیار هنرجویان می باشد که با هماهنگی با دفتر آموزشگاه می توانید تایم های خالی را رزرو نمایید.

همچنین برای دوستانی که می خواهند در کلاس های شرکت کنند یا سوالاتی در مورد ساز یا کلاس ها دارند آموزشگاه دوره ها و جلسات رایگان مشاوره را در نظر گرفته است تا در انتخب راحت تر عمل نمایند.

آموزش کلارینت در دوره های آموزشی که در آموزشگاه منظومه برگزار می گردد برای همگان آموزش این ساز را آسان کرده است به طوری که برای سنین مختلف دوره های مجزایی طراحی گردیده است.

5/5

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *