بخش هایی از کنسرت 97 آموزشگاه موسیقی منظومه

ارکستر منظومه

در زیر بخش هایی از دو کنسرت هنرجویی که آموزشگاه موسیقی منظومه در سال 97 برگزار کرده را با هم شاهد خواهیم بود در دو کنسرت 97 آموزشگاه هنرجویانی از گروه های مختلف و کلاس های مختلف حضور داشتند که در ادامه بخش هایی از آنها را با هم خواهیم دید.

کنسرت 97

در کنسرت 97 که در شهریور ماه برگزار گردید ، گروه هایی که زیر نظر اساتید پیشرفت کرده بودند به اجرای قطعات مختلف پاپ ، کلاسیک و سنتی پرداختند.

در کنسرت دوم که در اسفند ماه برگزار گردید علاوه بر گروه های مختلف همچنین اجراهای متعدد تک نوازی و دو نوازی برگزار گردید که در ادامه بخش هایی از این دو کنسرت را به صورت عکس و فیلم مشاهده خواهید نمود.

کنسرت 97 آموزشگاه منظومه شهریور ماه

در اولین کنسرت 97 آموزشگاه که ارکستر منظومه در غالب چند گروه و با نوازندگان مختلف به اجرا پرداختند اجراهایی مختلف برگزار گردید. در این کنسرت گروه های آموزشی به همراه سازهای مختلف بادی ، زهی و.. به روی صحنه به هنرنمایی پرداختند.

از ویژگی های بارز کنسرت های اخیر آموزشگاه موسیقی منظومه وجود سازهای مختلف من جمله حضور قوی هنرجویان سازهایی چون ساکسوفون و کلارینت ، تومبا و … بود که هنرجویان به خوبی توانستند از پس قطعات مختلفی که اساتید در نظر گرفته بودند بر آیند.

ارکستر منظومه از کلیه علاقمندان و نوازندگان در کلیه سطوح مبتدی تا پیشرفته برای حضور در ارکستر دعوت به عمل می آورد.

کنسرت97 آموزشگاه موسیقی منظومه اسفند ماه

در کنسرت اسفند ماه آموزشگاه منظومه که بیشتر با هدف اجرای هنرجویان به صورت تک نوازی یا دو نوازی بود برای ایجاد انگیزه در هنرجویان در سطوح مختلف صورت گرفت. در این کنسرت هنرجویان پیانو آموزشگاه حضور گسترده و زیبایی داشتند و قطعات مختلف و بسیار دشوار آهنگسازان بزرگ دنیا را نواختند.

همچنین در اجرای های گروهی هنرجویان گیتار بسیار خوض درخشیدند. هنرجویان گیتار در اجرای خود به نوازندگی قطعات مختلف پاپ و کلاسیک پرداختند همچنین هنرجویان آواز نیز در این بخش بسیار خوب عمل کردند

در اجراهای گروهی ارکستر بادی منظومه متشکل از سازهای ساکسیفون ، کلارینت و … بسیار خوب توانستند اجرای خود را به نمایش بگزارند.همچنین ارکستر گروهی منظومه در اجراهای خود بسیار جذاب و پرشور بود.

در انتها اما همخوانی بسیار زیبای هنرجویان بسیار پر شور و با احساس برگزار گردید و هنرجویان از مدیریت آموزشگاه تندیس هنرجوی برتر دریافت نمودند.

 

جدید ترین کنسرت آموزشگاه موسیقی منظومه 97/12/3

 

کنسرت 97 آموزشگاه موسیقی منظومه که در بالا بخشی از تصاویر آنرا مشاهده نموید

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *