کلاس هارمونیکا / آموزشگاه موسیقی منظومه

یادگیری گیتار چه مدت

یکی از کلاس های ویژه ای که در آموزشگاه موسیقی منظومه به طور تخصصی آموزش داده می شود کلاس هارمونیکا است که در ادامه در مورد آموزش و همچنین شرایط این کلاس ویژه بیشتر خواهیم گفت.

هارمونیکا

هارمونیکا یا سازدهنی از سازهای بسیار زیبایی است که صدای دلنشین آن برای همگان خاطره انگیز و زیبا است از سازهای غربی و از خانواده سازهای بادی می باشد.

مزیت بزرگ این ساز نسبت به دیگر سازهای بادی این است که چون نت ها هم با دمش و هم با مکش به صدا در می آیند لذا به نفس زیادی نیاز ندارد و به راحتی و با کمترین نفس قابل نوازندگی است.

هارمونیکا ساز بسیار متنوعی است و اشکال و انواع مهتلفی دارد ولی کلیت آن ها در دو دسته دیاتونیک و کروماتیک قرار می گیرند که می توانید به نسبت علاقه ای که دارید انتخاب نمایید.

آموزش هارمونیکا

آموزش هارمونیکا مانند ساز های دیگر طبعا سختی ها و آسانی هایی دارد که در طی روند آموزش پیش می رود. متاسفانه خیلی ها فکر می کنند این ساز ساده است یا گاهی به چشم اسباب بازی به آن نگاه می کنند این موضوع شاید به این خاطر باشد که معمولا انواعی از آن به صورت پلاستیکی یا … در اسباب بازی فروشی ها موجود است در هر صورت این یک تصور اشتباه است.

آموزش سازدهنی همچون دیگر سازها در موسیقی به طور کاملا تخصصی و به عنوان یک ساز کامل موسیقی مطرح است که در دوره های آموزشی با تئوری مسویقی و نوازندگی همراه می گردد.

 

کلاس هارمونیکا

در کلاس هارمونیکا یادگیری این ساز در سطوح مختلف آموزشی و برای سنین مختلف طراحی و طبقه بندی شده است. آموزش این ساز در سه سطح مبتدی ، متوسط و پیشرفته در جریان است همچنین سنین یادگیری این ساز از 6 سال به بالا و بدون محدودین پیش می رود.

انواع سازدهنی

استاد هارمونیکا

استاد مهدی زنگنه مدرس کلاس هارمونیکا در در آموزشگاه موسیقی منظومه می باشند که در روز های مختلف هفته در آموزشگاه حضور دارند استاد دارای مدرک کارشناسی ارشد و متخصص در آموزش ویژه سازدهنی می باشند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *