کلاس صداسازی

از جمله کلاس های ویژه ای که در آموزشگاه موسیقی منظومه و به طور کاملا تخصصی آموزش داده می گردد کلاس صداسازی است که در زیر با بخش هایی از این کلاس آشنا می شویم در ضمن می توانید برای اطلاع کامل از این دوره ها به بخش کلاس آواز مراجعه نمایید ، دروه های صداسازی برای کلیه کار هایی که با صدا سروکار دارند مفید و ضروری است.

صداسازی

صداسازی از مقوله های بسیار مهم هم در کلاس های آواز و هم در بسیاری موارد دیگر از جمله کارهلای روزمره می باشد که استفاده از تکنیک های خاص آن باعث افزایش توانایی در کارهای مختلف می گردد.

( بخشی از اجرای هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

کلاس صداسازی بخش مهمی از کلاس آواز را شامل می شود که بدون آن نمی توان دوره های آواز را طی نمود ، صداسازی شامل تکنیک ها و مهارت هایی در صدا از مرحله تولید صدا تا نفس گیری و … است که همگی در ایجاد و تولید صدای رسا و مناسب و استاندارد دخیل هستند.

( اجرای هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

از جمله موارد مهمی که در صداسازی کار می شود مرحله شناخت صدای درست و تولید آن صدا در مرحله بعدی است که در مراحل این کلاس تمامی نواقص و ایراداتی که در صدا وجود دارد مرتفع می گردد. به دلایل مختلف همگی ما مشکلاتی در این مقوله و در طی زمان به غلط داشته ایم که شناخت درست این ارادات و رفع آن ها همگی در این دوره میسر است.

در پایان این دوره متوجه خواهید شد که بدون حتی شروع کلاس های آواز خیلی خوب می توانید صدای استاندارد و مناسب خود را بیابید از این رو گذراندن این دوره را بسیار برای هنرجویان آواز توصیه می کنیم.

کلاس صداسازی

کلاس صداسازی شامل دو بخش است که به دو صورت کلاس های خاص و واحد و هم در غالب بخشی از کلاس آواز و به صورت رایگان به هنرجویان کلاس آواز ارائه می گردد.

در بخشی که دوره های ویژه صداسازی  آموزش داده می شود این کلاس ها هم مناسب هنرجویان کلاس های آواز است و هم هنرجویان کلاس های تئاتر و همچنین در کارهایی نظیر گویندنگی و مواردی که با صدا سر و کار دارند بسیار مفید است.

در بخشی که مربوط به آواز است اما این دوره ها به صورت بخشی از کلاس آواز ارائه می گردد که از دوره های ضروری برای هنرجویان آواز می باشد. هنرجویان آواز می توانند این دوره ها را به صورت بخشی از پکیج کلاس آواز و به صورت رایگان داشته باشند.

دوره های صداسازی

دوره های صداسازی در غالب دوره های ویژه و خاص و در در دوره های یک تا دو ترمی برگزار می گردد و کلاس ها به صورت هفته ای یک جلسه برگزار می گردد که علاقمندان می توانند از بین روزهای هفته انتخاب نمایند ، این کلاس ها هر روز و در ساعات مختلف در آموزشگاه برگزرا می گردد. کلاس صداسازی از دوره های ویژه ای است که برای همگان مفید است ، دروه آشنایی با این کلاس ها در آموزشگاه به صورت راتیگان و برای همگان در ابتدالی هر دوره برگزار می گردد.

کلاس صداسازی

از جمله کلاس های ویژه ای که در آموزشگاه موسیقی منظومه و به طور کاملا تخصصی آموزش داده می گردد کلاس صداسازی است که در

بیشتر »
دوره آواز آموزشگاه موسیقی

دوره آموزش آواز

تئوری موسیقی شامل؛ مبانی اولیه موسیقی، شناخت نُت، حامل، وزن، فاصــله، مُـد و گام، قواعد نُت نویسی و آکورد شناسی، سازشناسی مقدماتی) منابع تئوری موسیقی:

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *