درباره آهنگ آنشرلی ( careless whisper )

در ادامه مطلب فایل صوتی آهنگ آنشرلی را می توانید دریافت نمایید ، از قطعاتی که در کلاس های مختلف در آموزشگاه موسیقی منظومه و در ساز های مختلف نواخته می گردد. از کارتن های به یاد ماندنی و بسیار با احساس کارتن آنشرلی بود که با آهنگ زیبای تیتزاژ آن بسیار مشهور شد در ادامه می توانید فایل صوتی آن را در اختیار داشته باشید و همچنین برای علاقمندان در پست های قبلی نت این قطعه زیبا را نیز قرار داده ایم.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

درباره آهنگ آنشرلی careless whisper

آهنگ زیبای careless whisper که به معنای نجوای بی پروا شهرت دارد نام آهنگ زیبایی است که توسط جرج مایکل ساخته شد و از آهنگ های معروف و زیبای است که بسیار مشهور گردید. این اولین آهنگی بود که جرج مایکل به صورت تنهایی ساخت.

این اثر زیبا در بسیاری از کشور های دنیا به عنوان رتبه اول شناخته گردید و جزء آهنگ های پر فروش دنیا گردید.

این آهنگ به عنوان آهنگ تیتراژ کارتن آنشرلی قرار داده شد البته در ایران و به همین دلیل است که این آهنگ در کشورمان به نام آهنگ آنشرلی نیز معروف است و برای بسیار از ما یادآور خاطرات کودکی می باشد.

البته آهنگی که روی این کارتن قرار گرفت نسخه بی کلام این آهنگ است که روی کارتن گذاشته شد ساخته جیمز لست و کلایدرمن بود که صدا گذاری نیز شد.

فایل صوتی آهنگ آنشرلی

در زیر می توانید فایل صوتی این آهنگ زیبا را دریافت نمایید در ضمن برای آن دسته از دوستانی که دوست دارند این آهنگ را با ساز خود بنوازند باید بگوییم که نواختن آن خیلس سخت نیست و به راحتی و با اندکی تمرین می توانند از پس آن بربیایند.

نت آهنگ آنشرلی

نت آهنگ آنشرلی را در پست های قبلی قرار داده بودیم که می توانید با مراجعه به بخش موسیقی آنشرلی آن را دریافت نموده و از نواختن آن لذت ببرید. نواختن این قطعه زیبا با اکثریت ساز ها ممکن البته نواختن زیبای آن مستلزم اندکی تمرین است که می توانید با توجه به فایل صوتی که برای آن قرار داده شده بهتر آن را بنوازید.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *