تبریک نوروز 98 هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه

مجموعه فرهنگی هنری آموزشگاه موسیقی منظومه ضمن تبریک نوروز آغاز سال 1398 را خدمت همه هم میهنان عزیز تبریک عرض می نماید و آروزی سالی پر از نشاط و سلامتی را برای همه شما آرزومند است. امیدواریم که در سایه رحمات الطاف الهی هر روز شاد و پیروز باشید.

( عکس از کنسرت هنرجویان ارکستر منظومه )

تبریک نوروز 98 از ارکستر منظومه

تبریک نوروز 98 هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه با همکاری موسسه هم آوای ترانه.

درباره ارکستر منظومه

ارکستر منظومه با مدیریت استاد مهدی زنگنه و سرپرستی استاد فرید رشیدی و با رهبری استاد علی فرین کیا .

ارکستر منظومه هر ساله از بین هنرجویان مستعد و پر تلاش اقدام به پذیرش عضو می نماید در بخش های مختلف کلاس که هر هفته برگزار می گردد هنرجویان به تمرین های گروهی می پردازند که علاوه بر تمرین و مهارت یافتن در ساز خود و همچنین در گروه نوازی می توانند در کنسرت های دوره ای آموزشگاه که به صورت مرتب هر شش ماه برگزار می ردد نیز شرکت نمایند.

( عکس ها از کنسرت هنرجویان ارکستر منظومه )

ارکستر منظومه هم گروه اجرایی و هم گروه آموزشی است یعنی هنرجویانی که در گروه عضو می گردند می توانند از آموزش های ویژه ای که در خلال کلاس ها برگزار می شود نهایت استفاده را داشته باشند.

عضویت در ارکستر منظومه

عضویت در ارکستر منظومه غیر از هنرجویانی که در آموزشگاه هستند برای عموم نیز آزاد است بدین معنی که تمامی هنرجویان مبتدی تا پیشرفته نواختن یک ساز را حتی به طور مقدماتی و در هر کجا آموخته باشند می توانند در ارکستر منظومه عضو شوند.

( عکس از کنسرت هنرجویان ارکستر منظومه )

بدیهی است به نسبت سطح هنرجویان در گروه های مختلف اکستر منظومه می توانند عضو شوند که در بخش های مختلف اقدام به اجرای کنسرت نیز می نمایند. هنرجویانی که تمایل داشته باشند می توانند با مراجعه به آموزشگاه و یا تماس با شماره های آموزشگاه با یک تست و مشاوره اولیه که توسط اساتید گروه به طور رایگان انجام می شود در گروه منظومه عضو شوند.

در انتها باز هم با تبریک نوروز و سال نو ، لحظات شاد و خوشی را برایتان آروز داریم.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *