نت آهنگ خونه مادر بزرگه

تخصصی ترین مرکز آموزش پیانو غرب تهران

بنا به درخواست عده ای از دوستان و همراهان عزیز سایت آموزشگاه موسیقی منظومه مبنی بر دریافت نت ساده برخی قطعات از جمله نت آهنگ خونه مادر بزرگه ،  در این پست قصد داریم نت این قطعه را قرار دهیم رو قرار دهیم  که در سطح ساده نوشته شده تا همگان با هر سطحی بتوانند آن را بنوازند.

(عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

نت آهنگ خونه مادر بزرگه

در اینجا می توانید نت آهنگ خونه مادر بزرگه را دریافت نمایید که در سطح ساده تنظیم شده است در ضمن این نت را می توانید با اکثر سازها بنوازید فقط برای اجرای آن بایستی حداقل موارد اولیه را در موسیقی فرا گرفته باشید از جمله نت ها ، جای آن ها روی سازتان ، شناخت زمان نت ها و همچنین طریقه اجرا روی ساز.

نت خونه مادر بزرگه

نکاتی برای اجرای بهتر قطعات

– برای اجرای بهتر قطعات این چنینی بایستی قبل از هر چیز بدانید که آموزش موسیقی و اجرای قطعات مختلف روی ساز روندی است که بایستی مرحله به مرحله پیش رود پس برای اجرای نت ها یا آهنگ هایی که دوست دارید بنوازید هیچگاه عجله نکنید و همیشه با یاد داشته باشید که اجرای درست هر قطعه ای مستلزم یک سری پیش نیاز هایی است که باید طی کرده باشید.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

– برای انتخاب نت ها حتما با استاد خود مشورت نمایید تا نت هایی که بر میگزینید در سطح نوازندگی خوتان باشد تا برایتان مشکل نباشد و از سویی زیبایی و حس قطعات حفظ شود در ضمن استاد می توانذ نکات آموزشی یا نوازنگی هر قطعه را بهتر به شما توضیح دهد.

– سعی کنید قطعات را در کنار درس های کلاس موسیقیتان بنوازید چرا که نواختن صرف قطعات می تواند برای آینده نوازندگی شما مضر باشد به همین خاطر است که اولویت تمرین روی سازتان را بگزارید برای درس های کلاس و وقت اضافه را با مشورت استاد به نواختن قطعات ساده بپردازید.

امیدواریم نت آهنگ خونه مادر بزرگه برایتان مفید بوده باشد در ضمن می توانید در بخش دانلود نت موسیقی ، نت دیگر قطعات را نیز دانلود نمایید.

5/5

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *