نت آهنگ دریاچه قو ( Swan Lake )

لیست آموزشگاه های موسیقی تهران

در این پست نت آهنگ دریاچه قو یا همان آهنگ Swan Lake را خواهیم داشت از آهنگ های زیبایی که نواختن آن با همه ساز ها زیبا است. آهنگساز این قطعه پیوتر ایلیچ چایکوفسکی است که این آهنگ را در سال1876 تهیه کرده است. چایکوفسکی از آهنگساازان مشهوری است که کارهای بزرکی را زیبای خفته در کارنامه خود دارد.

دانلود نت آهنگ دریاچه قو

در زیر می توانید نت آهنگ دریاچه قو را دریافت نمایید فقط یادآوری می کنیم که قبل از اجریا قطعه حتما توضیحاتی را که درباره اجرای بهتر این قطعه در ادامه مطلب وجود دارد حتما مطالعه نموده و به کار ببندید تا بتوانید بهتر و زیبا تر آن را بنوازید.

این قطعه به نحوی ساده تنظیم شده است تا همه با هر سطحی از نوازندگی بتوانند از اجرایآن لذت ببرند همچنین نواختن با همه سازها امکان پذیر است. همچنین علاقمندانی که دوست دارند نت دیگر قطعات را نیز در اختیار داشته باشند می توانند با مراجعه به بخش دانلود نت موسیقی و دانلود قطعات دیگر ، از اجرای آن ها لذت ببرند.

نت آهنگ دریاچه قو

نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

اکنون که نت آهنگ دریاچه قو را دریافت نموده اید برای اجری بهتر آن بایستی تا مواردی را در نظر بگیرید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

پرش نت ها

در این قطعه در برخی نت های چنگ پرش از یک تا چند نت وجود دارد که بسته به سازی که می خواهید آهنگ را روی آن اجرا کنید ، بایستی سعی کنید تا این پرش ها را درست و بدون نقص انجام دهید. معمولا در هر سازی تمرین های خاصی برای این حرکت ها وجود دارد که اگر آن ها را انجام داده باشید قطعا بهتر می توانید از پس این قطعه برآیید اگر هم اندکی برایتان دشوار بود بهتر است تا نت ها را به چند بخش کوچکتر تقسیم کرده و هر بخش راآنقد تمرین کنید تا روی آن تسلط پیدا کنید و سپس به نواختن پیوسته آن بپردازید.

آکورد آهنگ دو پنجره

پیوستگی

در بخش بعد باید سعی کنید تا قطعه را پیوسته بنوازید ، ارتباط میزان ها و بخش های مختلف در این قطعه به نحوی است که برای زیبا شده بایستی تا پیوستگی خاصی رعایت شود و مکث در بین نت ها یا جملات را به حداقل برسانید. این بخش نیز مستلزم تمرین کافی است چرا که با تسلط روی هر قطعه قطعا می توانید آن را پیوسته تر بنوازید.

احساس

احساس در قطعات مستلزم تمرین و ممارست هم در موسیقی و هم در روی هر قطعه است. تکنیک های خاصی که برای هر ساز وجود دارد باعث می شود تا قطعه هم زیبا تر به گوش برسد و هم با احساس تر . از سویی اما اینکه نوازنده چگونه حس خود را با نواختن به شنونده انتقال دهد بحثی است که علاوه بر تمرین تکنیک ، مستلزم اندکی خلاقیت هم هست و توجه به این موضوع که مبحث ما موسیقی است و باید بتوانید حس را درآن بگنجانیم. در مورد این قضیه در پست های بعد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تخصصی ترین مرکز آموزش پیانو غرب تهران

نت آهنگ دریاچه قو که در بالا دیدیم از نت هایی است که به راحتی و با هر سازی می توانید اجرا کرده و از آن لذت ببرید امیدواریم که از توصیه نیز استفاده کافی را برده باشید.

5/5

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *