کلاس آموزش دف در آموزشگاه موسیقی منظومه

کلاس آموزش دف در آموزشگاه موسیقی

در آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس آموزش دف در کلیه سطوح آموزشی مبتدی ، متوسطه و پیشرفته برگزار می گردد. کلاس های آموزش دف در آموزشگاه ، در دوره های تخصصی برای سنین مختلف وجود دارد که برای هر دوره و هر رده سنی اساتید مخصوص وجود دارد که در بخش های تخصصی اقدام به آموزش می نمایند.

دف

دف از خانواده سازهای ایرانی و از دسته ساز های ضربی می باشد. آموزش این ساز زیبا در سال های اخیر به علت تولید سازهای تلقی بسیار رواج پیدا کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده است بخصوص که با تولید دف های جدید و به علت سبک شدن دف ها اخیر ، نوازندگی آن برای خانم ها نیز بسیار سهل و آسان گشته است.

کلاس آموزش دف در آموزشگاه موسیقی

این ساز در موسیقی ایرانی بخصوص در موسیقی نواحی و محلی جایگاه ویژه ای دارد و نواختن آن در گروه های مختلف موسیقی در جای جای موسیقی ایرانی وجود داشته است.

از سویی یادگیری این ساز زیبا بسیار راحت و آسان است و با چند ترم کوتاه می توان در نوازندگی آن به تسلط رسید و از نواختن ان لذت برد. همه این عوامل باعث شده است تا کلاس آموزش دف بسیار جذاب و خوب پیش رود که در ادامه با دوره های آموزش آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

کلاس آموزش دف

در زیر با بخشی از از دوره هایی که در آموزشگاه موسیقی منظومه تشکیل می شود به اختصار آشنا خواهیم شد در ضمن می توانید برای اطلاع بیشتر و جزییات کلاس های با مشاورین آموزشگاه تماس حاصل نمایید.

کلاس آموزش دف برای برگسالان و برای کودکان 

کلاس آموزش دف برای بزرگسالان توسط اساتید مجرب دانش آموخته موسیقی در روزهای مختلف هفته برگزار می گردد. برای کودکان نیز اساتید ویژه ای در نظر گرفته شده است تا هم از تخصص کافی برخوردار باشند و هم در کار با کودکان تجربه کافی داشته باشند.

( کنسرت هنرجویان 93 )

برای بزرگسالان دوره های تک نوازی و همچنین دوره های ویژه گروهی برگزار می شود.

برای کودکان آموزش دف در دو بخش تخصصی و همچنین دوره هایی برای درک ریتم برگزار می شود.

کلاس آموزش دف مبتدی تا پیشرفته

دوره های آموزشی دف نیز در بخش های مبتدی ، متوسطه و پیشرفته دنبال می شود. در دوره مبتدی هنرجویان با نوازندگی این ساز و حرکات اصلی آن و نیز نحوه درست نوازندگی آشنا خواهند شد و همچنین با ریتم های ساده دف نوازی آشنا خواهند شد و طرز نواختن هر یک را به درستی خواهند آموخت.

در بخش متوسطه اندکی بیشتر پیش خواهیم رفت و با روان نواختن و تسلط کامل روی دف جلو می رویم تا جاییکه هنرجو بتواند با تسلط کامل نوازندگی کند و همچنین با ریتم های پیشرفته در نوازندگی دف آشنا خواهیم شد و طریقه اجرای هر یک را به طور کامل می آموزیم.

در بخش پیشرفته با تکنیک های خاص دف نوازی آشنا می شویم و علاوه بر آن مهارت های گروه نوازی و نواختن در کنار دیگر ساز های آشنا خواهیم شد.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *