آموزش تنبک مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه موسیقی منظومه

آموزش تنبک مبتدی تا پیشرفته و نیز دوره های حرفه ای تنبک نوازی در آموزشگاه موسیقی منظومه برگزار می گردد.

برای یادگیری تنبک بسته به اینکه در چه سطحی قصد آموزش داشته باشید ، برنامه ها و دوره های مدونی طراحی شده است.

تنبک

تنبک از سازهای ایرانی و از خانواده سازهای ضربی است.

این ساز سنتی که در موسیقی ایرانی همیشه جایگاهی ویژه داشته است در اغلب کار های ایرانی به چشم می خورد و دارای تکنیک های مختص به خود و نوازندگان بزرگی است.

سازهای ضربی

فرم خاص این ساز و ساختمانی که با عث تقویت و همچنین زیر و بمی این ساز می گردد باعث شده تا همیشه به ارزش کار های موسیقایی بیفزاید و زیبای خاص صدای آن همچنین در کار های تک نوازی به چشم می خورد.

آموزش تنبک مبتدی تا پیشرفته

برای آموزش تنبک سطوح مختلف آموزشی در نظر گرفته شده است که هر یک با قصد و هدف خاصی در هر دوره پیش می رود تا در نهایت به دوره عالی تنبک می رسد.

آموزش تنبک مبتدی تا پیشرفته که همگی دوره های آن در آموزشگاه منظومه تدریس می گردد با اساتید دانش آموخته موسیقی در این ساز تخصصی پیش می رود.

آموزش این ساز همچنین برای کودکان با طرح درس های مجزا و مدونی دنبال می شود که در آن حس و حال کودکان رعایت می گردد و به لحاظ انگیزشی نیز باید بتواند تا کودکان را با اشتیاق به ادامه کار علاقه مند گرداند.

آموزش تنبک مبتدی

در این دوره که هم برای تنبک نوازان طراحی شده و همچنین می تواند مقدمه ای برای آموزش موسیقی به کودکان باشد.

در این دوره ها می توانید به راحتی نوازندگی اولیه و ابتدایی ساز را در مدت زمان کوتاهی بیاموزید و اگر علاقه مند باشید می توانید با این مقدمه و اندکی تمرین وارد دوره های حرفه ای تر آموزش موسیقی شوید.

بسیاری اساتید بر این باورند که یادگیزری هر چند اولیه یک ساز کوبه ای در کودکان می تواند رد تقویت ریتم آنان در آینده بسیار موثر باشد.

از این رو در دوره های خاصی که برای کودکان در این مرحله طراحی شده است آموزش تنبک مبتدی را به شکلی آسان و دوست داشتنی برای کودکان خواهیم داشت تا هم از فواید آن در درک ریتم بهره ببرند و هم موسیقی را به صورت جذاب و ساده تجربه کنند.

آموزش تنبک پیشرفته

در دوره هایی که برای تنبک پیشرفته طراحی شده اما جدای از آموزش اصولی و پایه ای همچنین سعی شده تا مبانی موسیقی به درستی و دقت هر چه تمام تر آموزش داده شود.

سازهای زهی آموزشگاه موسیقی

در ادامه همچنین آموزش هایی حرفه ای تر را برای نوازندگی اصولی و صحیح خواهیم داشت آموزش هایی که در درجه اول بر آموزش مبانی موسیقی تاکید دارد و در درجه بعدی بر تبحر نوازندگی پافشاری می کند تا نوازندگی درست همراه با علم موسیقی همراه باشد.

در کلاس های آموزش تنبک مبتدی تا حرفه ای سعی می شود تا برنامه ها در راستایی پیش رود تا راه را برای ادامه کامل و با انگیزه موسیقی باز کند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *