آموزش مجازی موسیقی در آموزشگاه موسیقی منظومه

آموزش سازدهنی

آموزش مجازی موسیقی نوعی از آموزش موسیقی است که برای علاقه مندانی طراحی شده است که به دلایل مختلف نمی توانند در کلاس های حضوری در آموزشگاه موسیقی شرکت کنند و از این رو از یادگیری موسیقی باز می مانند.

 

آموزش سازدهنی

هر چند توصیه ما در درجه اول یادگیری حضوری در حضور استاد است ولی اگر به هر دلیل نمی توانید در این کلاس ها شرکت نمایید ، آموزشگاه فرصتی فراهم نموده است تا علاقه مندان بتوانند آموزش موسیقی را در ساز مورد علاقه خود داشته باشند.

آموزش موسیقی مجازی

آموزش مجازی موسیقی طریقه آموزش از راه دور است یعنی برای یادگیری لازم نیست که در کلاس یا در تایم مشخصی حضور یابید و از این رو مناسب افرادی است که از مراکز آموزش معتبر دور هستند و یا از لحاظ زمانی محدودیت دارند.

(فیلم های کامل آموزش گیتار در پیج اینستاگرام آموزشگاه منظومه [button color=”green” size=”small” link=”https://www.instagram.com/manzome_music/ ” icon=”” target=”false”]اینجا[/button] )

در آموزش مجازی موسیقی ، هنرجو از دو طریق با استاد ارتباط برقرار می نماید:

آموزش آنلاین موسیقی

در این روش استاد و هنرجو در ساعت مشخصی از طریق نرم افزار هایی که امکان ارتباط دو سویه و تصویری را می دهد ، با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و آموزش از این طریق پیش می رود.

بدیهی است که طول زمان کلاس محدود بوده ولی مزیت بزرگ آن ارتباط همزمان هنرجو و استاد است.

آموزش از طریق فیلم های آموزشی

در این روش فیلم های مربوط به کلاس از قبل ظبط شده و در اختیار هنرجو قرار می گیرد تا بتوانند هر جلسه از آن استفاده کرده و به سطح مورد نظر برسد.

 

بزرگ ترین مزیت این نوع آموزش آن است که هنرجو این امکان را دارد که در ساعتی که وقت دارد به تماشای فیلم بنشیند و تمرین ها را هر طور که دوست دارد پیش ببرد و یا حتی بار ها و بار ها فیلم ها را مرور کند.

آموزش مجازی موسیقی در آموزشگاه منظومه

برای آن دسته از دوستانی که به هر دلیل دوست دارند آموزش مجازی موسیقی را داشته باشند ، آموزشگاه منظومه این فرصت را فراهم آورده است تا از طریق پیج اینستاگرام زیر به آموزش و یادگیری بپردازند .

در این پیج آموزش های متعدد همه روزه در ساز های مختلف قرار داده می شود و می توانید به آموزش ساز مورد علاقه خود در این پیج بپردازید.

مزایای آموزش مجازی

1-امکان آموزش از راه دور

حتی برای کسانی که در شهر ها یا در کشور های دیگر هم هستند و به کلاس حضوری دسترسی ندارند ، این روش می تواند بسیار مفید باشد چرا که محدودیت مکانی ندارد.

2-امکان آموزش در ساعات مختلف شبانه روز

یکی دیگر از مزایای این روش این است که هنرجو مجبور نیست در ساعت یا روز مشخصی کلاس داشته باشد و می تواند به آسانی کار خود را با کلاس خود هماهنگ کند و یا حتی شب ها به یادگیری بپردازد.

3-امکان مرور و بازبینی مجدد آموزش ها و تکرار و تمرین

یکی از بزرگ ترین مزایای این روش ان است که امکان بازبینی و مرور بار ها وبار های هر درس وجود دارد و به این طریق می توانید در هر درس تسلط کافی پیدا کند و بعد به سراغ درس بعدی بروید.

4-سرعت آموزش در این روش به خود فرد بستگی دارد

این روش به شما این امکان را می دهد که اگر زمانی بیشتری برای تمرین بگذارید درس های بعدی را نیز زود تر دریافت کنید و به همین دلیل می توانید سرعت یادگیری خود را بالا ببرید و طول دروه اموزش را کمتر کنید.

5-امکان رفع اشکال آنلاین

در نهایت اگر سوال یا مشکلی هم باشد از طریق ارتباط تصویری با استاد مورد نظر می تواند حتی رفع اشکال هم بکنید.

آموزش مجازی موسیقی یک روش برای آموزش است که هر چند انتقادات زیادی بر ان وارد است اما شما می توانید با توجه به شرایط خود از آن بهره ببرید.

 

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *