آموزش سنتور نوازی در آموزشگاه موسیقی منظومه

سنتور در آموزشگاه موسیقی

آموزش سنتور نوازی در واقع با کلاس های سنتور تفاوت هایی دارد و همین باعث شده تا کلاس این دو در آموزشگاه موسیقی منظومه از یکدیگر تفکیک گردد هر چند که شاید در دل یکدیگر بر گزار و اجرا گردند.

آموزشگاه موسیقی

در ادامه با کلاس های آموزش سنتور نوازی با ما همراه باشید.

آموزش سنتور

سنتور از سازهای ایرانی و جزء دسته سازهای زهی می باشد.

آموزش سنتور همانطور که گفتیم شامل بخش هایی است که همگی در کنار یکدیگر دوره جامع آموزش سنتور را تشکیل می دهند.

کلاس سنتور

در کلاس سنتور ، آموزش مقدماتی سنتور را از مبتدی تا پیشرفته خواهیم داشت.

این کلاس ها در وهله اول شامل آموزش موسیقی و یادگیری زبان رسمی موسیقی و نت خوانی است.

سه تار آموزشگاه موسیقی

در ادامه آموزش سنتور به شکل اصولی و بر اساس قواعد آموزشی موسیقی پیش می رود.

آموزش اصول و تئوری موسیقی در درجه نخست اهمیت قرار دارد و در بخش های بعدی یادگیری جای نت ها روی ساز سنتور و اصول سنتور نوازی را خواهیم داشت.

در واقع می آموزیم که چگونه اصول موسیقی را روی سنتور پیاده کنیم.

در بخش های بعدی آموزش های درک ریتم و اصول زمان در موسیقی و در ادامه اصول گروه نوازی و آموزش های نوازندگی ساز زیبای سنتور را آموزش می بینیم.

آموزش سنتور نوازی

کلاس های آموزش سنتور نوازی اما آموزش ویژه نوازندگی است به این معنی که برای هنرجویانی که ساز را آموخته اند بر گزار می شود و در واقع برای شرکت در این کلاس ها بایستی که در حدی در سنتور پیش رفته باشید و آموزش های اولیه را دریافت کرده باشید و سپس وارد این دوره شوید.

آموزش تکنیک های نوازندگی روی ساز سنتور و آموزش مهارت هایی در جهت تسلط بیشتر روی ساز در این بخش قرار می گیرد.

سنتور در آموزشگاه موسیقی

کلاس های سنتور نوازی هم آموزش دارد و هم اجرا به این معنی که فقط یادگیری صرف نیست و در این بخش بیشتر کار روی اجرا است و هنرجویان در هر ترم اجرا هایی خواهند داشت چه در گروه یا چه به شکل کنسرت های آموزشگاه .

آموزش تسلط روی نوازندگی هدف مهمی است که در پایان دوره باید به آن دست یابید.

مهم ترین بخش آموزش سنتور نوازی هم همین کنسرت های آموزشی است یعنی جایی که هنرجو می آموزد با همه مشکلاتی که ممکن است وجود داشته باشد یا ممکن است در حین اجرا به وجود آید ولی در نهایت بایستی تا اصول و قوائد را بداند و درست اجرا نماید و بتواند بر همه استرس ها در حین اجرا فائق آید.

کلاس های آموزش سنتور نوازی در آموزشگاه موسیقی منظومه

هر دو نوع کلاس های آموزش سنتور و کلاس های آموزشی سنتور نوازی در آموزشگاه موسیقی منظومه به طور تخصصی در روز های مختلف هفته برگزار می گردد . هنرجویان می توانند حتی اگر سنتور نوازی را به طور مبتدی هم آموخته باشنند ، در کلاس های سنتور نوازی شرکت نمایند و یا در اجرا ها و کنسرت های آموزشگاه ، اجرا داشته باشند.

در نهایت باید بگوییم که کلاس آموزش سنتور نوازی بخشی جدا نشدنی از کلاس های آموزش سنتور است که کلاس سنتور با این دوره کامل خواهد شد و لازم است تا همه نوازندگان این دوره را بگذرانند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *