مدت زمان یادگیری سازدهنی / دوره های ویژه در آموزشگاه موسیقی

یکی از سوالاتی که علاقمندان به سازدهنی معمولا دارند این است که مدت زمان یادگیری سازدهنی چقدر است . در جواب به این سوال بررسی اجمالی در دوره آموزش سازدهنی در آموزشگاه موسیقی را خواهیم داشت و مواردی که در خلال دوره آموزشی مهم است تا شما به نتیجه دلخواه برسید.

مدت زمان یادگیری سازدهنی

ابتدا نگاهی اجمالی به موارد آموزشی این ساز زیبا می اندازیم و مراحل آموزش آن را در ادامه خواهیم آورد. در زیر برخی از عواملی که در طول این دوره موثرند را خواهیم آورد.

تمرین

دوره آموزش سازدهنی شامل چند بخش اصلی است و گذراندن هر یک از این بخش ها به چند عامل بستگی دارد ، از اصلی ترین عواملی که در مدت زمان یادگیری سازدهنی تاثیر شایانی خواهد داشت ، میزان تمرین شما در خلال دوره آموزشی است.

سبک های آموزشی

مورد مهم دیگری که در این بخش قابل ذکر است مشخص بودن هر یک از سبک های آموزشی است که در هر سبک بنا بر تکنیک ها یا موراد مهم آموزشی آن می تواند طولانی تر یا کوتاه تر باشد.

آموزش سازدهنی

برخی سبک های آموزشی نیازمند تمرین بیشتری برای به ثمر رسیدن دروس است و برخی دیگر با قابلیت های خود ساز می تواند میسر شود به همین دلیل است که آموزش می تواند بسته به سبک نیز متغیر باشد.

کیفیت سازدهنی

اینکه چه مارک و چه مدلی از سازدهنی را تهیه کنید نیز می تواند عامل تاثیر گذار دیگری باشد.

سازدهنی هایی که در برند های معروف و با کیفیت هستند هم جنس صدای بهتری دارند و هم صدا گیری از آن ها بسیار آسان تر خواهد بود ضمن اینکه باید بگوییم سازدهنی های بی کیفیت و غیر استاندارد برای نفس گیری هم مشکل خواهند داشت از این روست که معمولا به هنرجویان توصیه می کنیم از ابتدا ساز مناسب و استاندارد تهیه نمایند چرا که می تواند راه را بسیار هموار نماید.

در ادامه و زمانی که فرا گرفتید چگونه صدای مناسب ساز را بگیرید حتما با ساز های متفرقه هم می توانید بنوازید ولی در ابتدا این کار شاید سخت باشد.

ساز دهنی های مناسب در برند های خوب معمولا بسیار راحت و بدون مشکل نواخته می شوند و شما می توانید به راحتی روی موارد دیگر چون اجرای تکنیک ها تمرکز بیشتری داشته باشید در حالی که در سازدهنی های نا مناسب باید به زحمت صداگیری داشته باشید.

آموزش سازدهنی تهران

سطوح یادگیری

سطح یک آموزشی یعنی نوازندگی مبتدی را به راحتی با یکی دو ترم آموزشی می توانید فرا بگیرید که شامل نحوه صحیح نواختن و اجرای قطعات ساده روی ساز دهنی است.

سطح دو آموزش سازدهنی یعنی سطح متوسطه را با حدود همین زمان و وقتی که توانستید قطعات بی عیب و نقص را کامل بنوازید سپری می کنید.

و سطح پیشرفته یعنی تسلط روی ساز و اجرای تکنیک های مختلف روی ساز را با تمرین بیشتر و پس از این مرحله می آموزید.

البته باز هم تاکید می کنیم که مدت زمان یادگیری سازدهنی در هر یک از سطوح آموزشی را فقط و فقط میزان تمرین شما مشخص می کند کما اینکه می توانید در مدت زمانی سریع تر از برنامه آموزشی پیش بروید و یا کند تر از آن.

انواع مدل سازدهنی

انواع سازدهنی

شاید هیچ سازی به تنوع سازدهنی در نوع و شکل پیدا نکنید چرا که انواع سازدهنی در مدل های فراوان با شکل های بسیاری از

بیشتر »

سازدهنی هوهنر

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز می پردازیم به یکی از معروف ترین برند ها در زمینه تولید و ساخت سازدهنی که دارای مدل

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *