آموزشگاه موسیقی و شرایط کلاس های آموزشی در آن

آموزشگاه موسیقی

آموزش موسیقی هم به صورت خصوصی و هم در قالب کلاس های آموزشگاه بایستی شرایط و ضوابطی داشته باشند تا هم آموزشی صحیح و اصولی را شاهد باشیم و هم هنرجویان بتوانند با انگیزه و اشتیاق کلاس ها را دنبال نمایند.

در این راستا آموزشگاه ها و در کل مراکز آموزش موسیقی قوانین و شرایطی خاص دارند که هر چند همه این موراد قابل تغییر و نسبت به شرایط افراد می تواند متفاوت باشد اما تجربه و تحقیقات ثابت کرده است که پیروی از یک الگوی مشخص برای آموزش موسیقی می توانمد پیشرفت در کار را دو چندان کند.

از این روست که توصیبه می کنیم تا از برنامه ها و طرح درس هایی که در روند آموزشی وجود دارد پیروی نمایید و از توصیه های و راهنمایی های مشاورین آموزشی استفاده نمایید.

شرایط برگزاری کلاس ها در آموزشگاه های موسیقی و مراکز آموزشی

1-کلاس های موسیقی معمولا در هفته یک جلسه برگزاتر می گردد.

2-تایم هر جلسه حدود نیم ساعت می باشد.

این تایم به صورت تقریبی است ولذا تایم کلاس ها می تواند کمی بیشتر یا کمی کمتر باشد ولی حدود این تایم بایستی رعایت شود تا هم کلاس ها بازده خوبی داشته باشد وهم خسته کننده و ملال آور نباشد.

3-آموزش همزمان دو ساز اصولی نیست.

هنرجویانی هستند که می خواهند یادگیری دو ساز را به صورت همزمان داشته باند بایستی بگوییم که این کار خیلی اصولی نیسن هر چند می توان یادگیری یکی را تا حد معقولی پیش برد و بعد به ساز دوم رسید و این روش معقول تر است و یادگیری ساز دوم را نیز راحت تر می کند ضمن این که موارد تکراری را هم لازم نیست بیاموزید.

4-تایم کلاس ها در ساعاتی که فرد خسته است یا تمرکز کافی ندارد ، نباید باشد.

در تایم هایی که ذهن خسته است و یا در زمان های که هنرجو خواب آلود است نباید تایم کلاسی را هماهنگ کرد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *