دانلود نت آهنگ گل پامچال و نکاتی برای اجرای قطعه

برنامه ترم بهار آموزشگاه موسیقی

در ادامه می توانید نت آهنگ گل پامچال را مشاهده نمایید نواختن آهنگ های محلی و اجرای آن ها در کلاس های مختلف در آموزشگاه موسیقی روی ساز یکی از مواردی است که برای هنرجویان شاید بسیار دلنشین باشد از این رو در آموزشگاه در کنار آموزش اصولی ساز ها ، از آهنگ های معروف نیز برای آموزش استفاده می شود.

سازهای زهی غربی

در آموزش و اجرای این چنین آهنگ هایی البته بایستی همیشه با دقت پیش رفت چرا که معمولا هنرجویان در ابتدای راه بر اساس شنیده های خود در اجرای آهنگ ها پیش می روند و این موضوع ممکن است به نوازندگی صحیح و اصولی آسیب بزند لذا توصیه می کنیم که حتما نواختن این چنین آهنگ های پاپ را با نظر استاد خود انجام دهید و در اجرای آن ها حتما نهایت دقت را در اجرای صحیح و اصولی داشته باشید.

نت آهنگ گل پامچال

در زیر می توانید نت آهنگ گل پامچال را که به سادگی تنظیم شده دانلود کرده و بنوازید.

این نت به گونه ای تنظیم شده تا با همه ساز ها قابل اجرا باشد و از سویی هنرجویان در هر سطحی بتوانند آن را اجرا نمایند.

فقط در نواختن آن به نکاتی که در ادامه مطلب آمده توجه نمایید تا بتوانید به درستی آن را بنوازید.

نت گل پامچال

 

نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

1-توجه به نت های نقطه دار

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم اجرای این نت ها و رعایت درست آن ها بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل سعی کنید که در اجرا به آن توجه داشته باشید.

اجرای درست و سر ضرب قطعه می تواند به زیبایی دو چندان آن بیانجامد.

2- توجه به نت های بمل شده

برخی اوقات علامت بمل روی یک نت خاص می آید و فقط همان نت را نیم پرده پایین تر می برد و یا نت های مشابه آن در همان میزان را. ولی گاهی اوقات هم یک نت در سر کلید بمل می شود یعنی کلیه آن نت ها چه در اکتاو پایین و چه در اکتاو بالا نیم پرده پایین تر اجرا می گردند مگر اینکه روی یک یا چند نت علامت بکار بیاید که در آن صورت به شکل اولیه اجرا می گردند.

آموزشگاه موسیقی

در این قطعه نت سی بمل شده است و بایستی در کل قطعه همه نت های سی به صورت نیم پرده پایین تر اجرا گردند.

3- توجه به سکوت ها

سکوت ها بخش مهمی در اجرای قطعات هستند .

اجرای قطعه بدون رعایت سکوت ها هم به ضرب آهنگ و ریتم قطعه آسیب می زند و هم قطعه را از حس می اندازد از سویی همانقدر که نت ها اهمیت دارند سکوت ها هم به همان اندازه حائز اهمیت هستند از این رو در رعایت آن ها باید دقت کرد و آن ها را بیهوده ندانست.

نت آهنگ گل پامچال که در بالا آورده شده است به گونه ای است که می توانید با چند بار تمرین به راحتی آن را بنوازید و از نواختن آن لذت ببرید برای دریافت دیگر نت ها می توانید به قسمت دانلود نت موسیقی مراجعه نموده و با دانلود نت قطعات ، از اجرای آن ها لذت ببرید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *