خرید سازدهنی / توصیه های خرید ساز در آموزشگاه موسیقی

آموزشگاه موسیقی سازدهنی

برای خرید سازدهنی قبل از هر چیز باید اطلاعاتی در مورد انواع سازدهی و همچنین اطلاعاتی درباره موسیقی داشته باشید تا بتوانید بهتر برای خرید تصمیم بگیرید.

در آموزشگاه موسیقی منظومه قبل از شروع کلاس ها معمولا مشاوره ای کامل برای خرید ساز خواهیم داشت حال هر سازی که می خواهد باشد چرا که ساز خوب و با صدای استاندارد در نوازندگی و آینده موسیقی شما تاثیر بسزایی دارد.

قبل از آموزش سازدهنی نیز این آشنایی مقدماتی و مشاوره را خواهید داشت.

انواع سازدهنی

سازدهنی از متنوع ترین سازها در سراسر دنیا می باشد و انواع و مدل های بسیاری تولید شده است.

در یک تقسیم بندی کلی ، سازدهنی به دو دسته سازهای دیاتونیک و سازهای کروماتیک تقصیم می شود که در زیر اطلاعاتی مختصر در مورد هر خانواده خواهیم داشت.

سازهای دیاتونیک

سازهای کروماتیک

انتخاب نوع سازدهنی

این که چه نوع سازی را انتخاب می کنید بسته به سبکی که می خواهید یاد بگیرید و البته انتظاراتی که ساز دارید می تواند متفاوت باشد.

اگر آشنایی خیلی دقیقی با سبک های مختلفی که روی سازدهنی پیاده و اجرا می گردد ندارید بهتر است با اندکی تحقیق در مورد این قضیه و گوش دادن آهنگ ها و ملودی هایی که در سبک های مختلف با سازدهنی اجرا می شود ، مختصر دیدی در مورد این مساله پیدا کنید.

اگر در نهایت و پس از انجام همه این موارد باز هم تردید داشتید و اگر به دنبال سازی هستید که بتوانید با سبک های مختلف را روی آن امتحان کنید و ملودی های پاپ ، کلاسیک یا حتی ایرانی را روی آن اجرا نمایید ، بهتر است ساز های کروماتیک را برگزینید.

خرید سازدهنی

مارک ها و مدل های مختلفی در انواع سازدهنی وجود دارد که بسته به مبلغی که قصد دارید هزینه کنید و بسته به کیفیت صدایی مختلف بسیار است.

یکی از برند های بسیار مناسب در زمینه برند هوهنر است که سال های سال است در این ساز تولید دارد.

این برند یک برند آلمانی است که معمولا در همه انواع سازدهنی تولید دارد.

آموزش سازدهنی

این برند مدل های بسیاری به بازار ارائه می کند که البته همه مدل ها شاید برای کلاسی که شما قصد گذراندن ان را دارید مناسب نباشد.

اما در کل معمولا همه سازهایی که در این برند تولید می شود از کیفیت بالایی برخوردار است.

برند هایی دیگری نیز وجود دارد مانند سوزوکی یا سیدل که برخی مدل های آن بسیار خوب است.

و اما اگر قصد خرید ساز های چینی را دارید یا به دنبال ساز هایی با قیمت مناسب تر هستید باید بگوییم که در برند های چینی هم ساز های مناسب و استانداردی تولید شده است ولی یک تفاوت عمده آن با برند های معروف تر در این است که فقط برخی مدل های آن ها شاید خوب باشد پس بهرت است که در خرید ساز های چینی بیشتر مواظب باشید و هر مدلی یا مارکی را خرید نکنید.

آموزش سازدهنی

در آخر توصیه می کنیم در انتخاب مدل ساز تان در هر برندی از استاد خود مشورت بگیرید تا مدل مناسب سبک و کلاس شما را معرفی کند و با خیالی آسوده تر خرید سازدهنی را انجام دهید.

سازدهنی هوهنر

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز می پردازیم به یکی از معروف ترین برند ها در زمینه تولید و ساخت سازدهنی که دارای مدل

بیشتر »
سازدهنی هوهنر ملوتون

سازدهنی ملوتون mellow tone

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز با شما همراه هستیم با معرفی یکی دیگر از مدل های سازدهنی هوهنر به نام سازدهنی ملوتون toots mellow

بیشتر »

سازدهنی cx 12 black

امروز و در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه قصد داریم بپردازیم به معرفی یکی از مدل های سازدهنی از برند محبوب هوهنر ، یک سازدهنی

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *