کلاس فشرده موسیقی در آموزشگاه موسیقی منظومه

کنسرت آموزشگاه موسیقی

در آموزشگاه موسیقی منظومه و البته در مراکز آموزشی ، آموزش صحیح و اصولی موسیقی با روندی خاص پیش می رود و اما کلاس فشرده موسیقی برای آن دسته از هنرجویانی که به هر علت می خواهند دوره ها را در مدت زمان کمتری طی کنند نیز پیش بینی شده است.

چه سازی را انتخاب کنم

از جمله اینکه برای هدفی خاص به دنبال یادگیری موسیقی هستند و اینکه تا زمان مشخصی باید به نتیجه برسند یا این که برنامه ای خاص برای سفر یا مهاجرت داشته باشند یا به دلایل شخصی بخواهند از کلاس فشرده موسیقی استفاده نمایند.

در زیر به توضیح مختصری از این کلاس ها و همچنین مزیا یا معایب آن خواهیم پرداخت.

انواع کلاس ها در آموزشگاه

جدای از نوع سازی که در کلاس آموزش داده می شود و یا غیر از شکل فردی یا گروهی آن ، از بابت نحوه برگزاری کلاس های موسیقی به دو شکل کلاس های عادی و کلاس های فشرده برگزار می گردند. که در زیر با انواع این کلاس ها بیشتر آشنا می شویم.

کلاس های معمول

کلاس های معمول که در آموزشگاه یا در مراکز معتبر آموزشی برنامه ریزی می گردد به صورتی است که هنرجویان با سطوح توانایی مختلف از پس آن بر می آیند یعنی با تمرین روزانه به میزان معقول و اندکی دقت و توجه و با کلاس هایی که در هفته یک جلسه برگزار می گردد ، به راحتی می توانند از پس تمرینات آموزشی بر آیند و دوره آموزشی خود را در حدود مدت زمانی تعیین شده به پایان برسانند.

سازهای زهی غربی

این کلاس ها به گونه ای زمان بندی شده که از لحاظ آموزشی به هیچ وجه خسته کننده نباشد و هنرجویان هم بتوانند به راحتی از پس دروس بر آیند و هم از کلاس ها لذت ببرند.

کلاس ها باید به گونه ای باشد که هنرجو لازم نباشد به سختی خود را به کلاس برساند یا اینکه بی میل و رغبت به کلاس وارد شود.

توصیه ما در نهایت استفاده از همین کلاس ها می باشد که برای همه افراد به هر سطح و هر توانایی مناسب است و برای افراد با هوش تر و توانا تر البته قابلیت و انعطاف هم دارد به این گونه که اساتید بر اساس خود هنرجو دروس را ارزیابی می کنند و می توانند بر اساس توانایی خود فرد کلاس را پیش ببرند و در غالب همان کلاس های عادی هم این کار را انجام می دهند.

کلاس فشرده موسیقی

کلاس فشرده موسیقی با اهدافی خاص طراحی گردیده است.

باید توجه داشته باشید که در مواردی خاص ، استفاده از این کلاس را توصیه می کنیم و این کلاس ها برای همه افراد مفید نیست.

کلاس پیانو آموزشگاه منظومه

اگر به هر دلیلی می خواهید دوره آموزشی موسیقی شما یا فرزندتان ، سریع تر طی گردد می توانید با مراجعه به مشاور آموزشگاه و ارزیابی و تست اولیه و در صورت تایید مشاور مبنی بر اینکه فرد توانایی گذراندن دوره را دارد می توانید برنامه کلاس ها به صورت فشرده را دریافت نمایید و از کلاس ها استفاده نمایید.

این کلاس ها معمولا به صورت هفته ای دو جلسه یا در ماه به صورت شش تا هشت جلسه برگزار می گردد.

علاوه بر تعداد جلسات بیشتر ، این کلاس ها شامل نظارت استاد و مشاور آموزشگاه بر عملکرد هنرجو می باشد به گونه ای که حتی تمرینات در منزل نیز پیگیری می شود و حتی گاهی جلسات تمرین در آموزشگاه وجود دارد و هنرجو در حضور استاد برخی تمرینات را انجام می دهد تا استاد بر نحوه درست تمرین کردن نظارت داشته باشد.

گیتار الکتریک در آموزشگاه موسیقی

به یاد داشته باشید که کلاس فشرده موسیقی برای افرادی با شرایط خاص یا موقعیتی خاص طراحی و برنامه ریزی گردیده است و جز در این موارد توصیه نمی گردد و بهتر است برای همه افراد و همچنین در موسیقی کودک ، از همان دوره های معمول استفاده شود.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *