دانلود نت آهنگ غوغای ستارگان و نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

مدرس فلوت

برای دریافت نت آهنگ غوغای ستارگان و یادگیری نواختن آن روی سازهای مختلف می توانید در ادامه مطلب با ما باشید. در آموزشگاه موسیقی منظومه و در لا به لای دروس مختلف چه در سازهای ایرانی و چه در سازهای غربی ، سعی می شود همواره از آهنگ ها و قطعاتی نام آشنا برای درک و دریافت بهتر موضوع استفاده گردد.

نت آهنگ غوغای ستارگان

نت های مختلفی برای این آهنگ زیبا تنظیم شده است که بدون شک همگی آن ها زیباست ولی شاید مناسب سطح همه نوازندگان نباشد و یا اینکه برای تمامی ساز ها مناسب نباشد.

کنسرت آموزشگاه موسیقی

در زیر ما تنظیمی از این آهنگ را ارائه داده ایم که برای سطوح مبتدی تا پیشرفته قابل اجراست و تقریبا با تمامی ساز ها قابلیت اجرا دارد.

نت آهنگ غوغای ستارگان در تنظیم زیر به گونه ای در نظر گرفته شده است تا به ساده ترین حالت ممکن برای هنرجویان و نوازندگان عزیز در دسترس باشد.

در زیر می توانید نت آهنگ غوغای ستارگان را دریافت نمایید.

نت آهنگ غوغای ستارگان

نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

برای اجرای راحت تر و درست قطعه بهتر است نکاتی را که در زیر آمده مطالعه نمایید و سعی کنید که در نواختن قطعه آن ها را لحاظ نمایید :

1- توجه به ریتم قطعه و اجرای درست نت ها با ضرب پا

ریتم قطعه همانطور که در ابتدا مشخص شده است 3/4 است.

بهتر است قطعات را با ضرب پا یا با مترونوم بنوازید تا درست سر ضرب و با رعایت تعداد ضرب ها باشد که در کل هم ریتم قطعه حفظ شود و هم از لحاظ زمانی درست اجرا گردد.

آموزشگاه موسیقی یوسف آباد3

2- توجه به اجرای درست نت ها

اجرای درست نت ها و اجرای صحیح آن ها در سر جای خودشان بسیار مهم است که بتوانید هم با ضرب و هم درست و هم روان بنوازید.

برای این کار بایستی چندین بار قطعه را تمرین کنید و میزان ها و جملات را چندین بار بنوازید تا در اجرای مرتب آن ها به تسلط برسید.

3- توجه به حس قطعه

هر چند قطعه را درست و بدون نقص و با رعایت تمامی اصول آن بنوازید اما باز هم مورد مهم دیگر با حس نواختن قطعات است که بایستی سعی کنید که حس قطعات را از دل آن ها بیرون بکشید.

برای این کار تکنیک های خاصی هم وجود دارد که حتما در کلاس های خود می آموزید اما مهم ترین نکته به خود شما برمی گردد که با تمرین تلاش کنید که شور و حس و حال قطعات را بوجود آورید.

4- رعایت تکرار ها ، سکوت ها و سایر علائم در قطعه

تمامی مواردی که مربوط به رعایت علائم و نشانه ها در قطعات است و در کلاس ها آموزش داده می شود ، بسیار مهم است.

برخی هنرجویان یا نوازندگان با فرض اینکه این ها خیلی مهم نیست به حذف آن ها می پردازند یا آن ها را خیلی جدی نمی گیرند ولی باید به خاطر داشته باشید که رعایت علائم و نشانه ها در قطعات و آهنگ ها ، بسیار در زیبای آن ها تاثیر دارد.

امیدواریم با دریافت نت آهنگ غوغای ستارگان ، از اجرای آن لذت ببرید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *