دانلود نت آهنگ آملی ( Ameli )

دوره سازدهنی

نت آهنگ آملی که در پست امروز قرار خواهیم داد از نت هایی است که در آموزشگاه موسیقی منظومه در کلاس پیانو آموزش داده می شود ولی اجرای آن با دیگر ساز ها نیز میسر است.

آهنگ آملی

درباره آهنگ

معنی کامل اسم این آهنگ که اسم یک فیلم فرانسوی است به فارسی می شود سرنوشت شگفت انگیز آملی پولن ، که در سراسر جهان به اسم آملی معروف می باشد.

این فیلم یک فیلم کمدی ، دراماتیک و موزیکال است که محصول سال 2001 فرانسه می باشد.

چیزی که باعث مشهور شدن و معروفیت این فیلم شده است قطع به یقین موزیک متن و موزک های میانه فیلم می باشد که امروزه در سراسر دنیا جای خود را در رادیو تلوزیون کشور های مختلف پیدا کرده است.

لیست آموزشگاه های موسیقی تهران

سازنده موزیک متن این فیلم آقای یان تیرسن می باشد که موزیک های بسیار معروفی را ساخته که همه به نوعی آن ها را شنیده اند و قطعا شاهکار این آهنگساز و نوازنده چیره دست پیانو همین آلبوم آملی می باشد.

درباره فیلم

اگر بخواهیم به طور اجمالی راجع به فیلم آملی صحبت کنیم باید بگوییم این فیلم سرگذشت دختر جوانی به نام آملی پولن را روایت می کند که دوست دارد انسان خوبی باشد و هر طور که می تواند به دیگران کمک کند.

مثلا در ابتدای فیلم آملی تعدادی تیله پیدا می کند و تصمیم می گیرد به دنبال صاحب تیله ها بگردد و بعد از مدتی جستجو صاحب تیله ها که مردی به نسبت جوان ولی بسیار افسرده است را پیدا می کند و وقتی تیله ها را به او می دهد ، به یک باره دنیای از هم پاشیده مرد را بازسازی می کند و او به زندگی امید پیدا می کند.

آموزشگاه موسیقی یوسف آباد3

اما باید گفت داستان روایی فیلم داستانی گنگ ، بی هدف و گاهی از هم پاشیده و بی انسجام می باشد که حتی در مواقعی باعث خسته شدن تماشاچی از تماشای فیلم می شود و قطعا این موزیک مت فیلم است که باعث می شود تماشاچی راحت تر وقت خود را صرف دیدن فیلم کند.

درباره اجرای نت آهنگ آملی

وقتی آهنگ را گوش می دهیم احساس می کنیم با یک آهنگ بسیار پیچیده و سخت مواجه هستیم ولی وقتی نت آهنگ را می بینیم متوجه می شویم آهنگ نه تنها سخت نیست بلکه بسیار ساده و روان می باشد و این خصوصیت بارز آهنگسازی آقای یان تیرسن می باشد.

در این آهنگ یک سیکل ساده آکورد که شامل چهار آکورد می باشد وجود دارد که از ابتدا تا انتهای آهنگ بدون کوچکترین تغییری اجرا می شود این آکورد ها به ترتیب عبارتند از :

می مینور ، سل ماژور ( معکوس دوم ) ، سی مینور ( معکوس اول ) و ر ماژور

آهنگ شامل دو بخش است که بخش اول آن عینا در بخش دوم تکرار شده با این تفاوت که بخش دوم در یک اکتاو بالاتر باید اجرا شود.

گام آهنگ می مینور می باشد که در این گام نت فا همواره دیز است و فراز ها ( نت های شروع هر بخش ) و فرود ها ( نت های پایانی هر بخش ) روی می می باشد.

دانلود نت آهنگ آملی

در زیر می توانید نت آهنگ آملی را که در سه صفحه تنظیم شده است دریافت نمایید :

صفحه اول :

دانلود نت آهنگ آملی

صفحه دوم :

دانلود نت آهنگ آملی

صفحه سوم :

دانلود نت آهنگ آملی

 

تنظیم نت آهنگ آملی کاری زیبا و روان از استاد سعید اصغری می باشد.

5/5

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *