نت آهنگ باران عشق برای پیانو ( ناصر چشم آذر )

نت آهنگ باران عشق

نت آهنگ باران عشق از استاد چشم آذر تنظیم برای ساز پیانو از استاد سعید اصغری ( آموزشگاه موسیقی منظومه )

از مرحوم چشم آذر مجموعه های زیادی به جا مانده که قطعا می توان مجموعه باران عشق را بهترین و محبوب ترین آنها دانست.

نت آهنگ باران عشق

این آلبوم موسیقی به نوعی جزء اولین آلبوم های موسیقی تمام الکترونیک در ایران محسوب می شود که مجموعه ای است از چند آهنگ که صدای باران ارتباطی معنا دار بین این آهنگ ها به وجود آورده است نت زیر یکی از معروف ترین و محبوب ترین آهنگ های آلبوم باران عشق می باشد.

نت آهنگ باران عشق

شما عزیزان می توانید با دانلود این نت به زیبایی آنرا بنوازید.

این تنظیم زیبا از استاد محمد اصغری می باشد و شامل ویژگی ها خاصی می باشد که در زیر بدان اشاره می کنیم :

موارد مهم برای نوازندگی

1-داینامیک

تنظیم دقیق داینامیک ها از ابتدا تا انتها برای نوازندگان مشخص شده است که با رعایت آنها می توانید اجرای کامل تر و زیبا تری داشته باشید.

برای آن دسته از عزیزان که با واژه داینامیک آشنا نیستند ، داینامیک یعنی رعایت شدت ضربات ، شدت صداهایی که در موسیقی ایجاد می کنیم که رعایت درست آنها می تواند بیان دقیق و زیبایی از اجرای موسیقی در اختیار نوازندگان قرار دهد.

2-انگشت گذاری

در این تنظیم انگشت گذاری دقیق برای انگشتان دست چپ و راست مشخص شده که رعایت دقیق آن کمک می کند که قطعه را راحت تر بنوازید. ورعایت نکردن انگشت گذاری هایی که در قطعه آمده باعث ایجاد پرش های بیهوده و سختی های غیر لازم در اجرای قطعه می شود.

3-پدال

در پیانو سه پدال وجود دارد که فقط برای پدال سمت راست ( sustion ) علامت وجود دارد که به دو شکل در نت استفاده می شود. شکل اول علامت ped گذاشته می شود که معنی آن گرفتن پدال است و بعد از آن علامت ستاره می آید که معنی آن قطع کردن پدال است.

شکل دوم علامت ped  به همراه یک خط می آید که معنی آن گرفتن پدال است و جاییکه خط تمام می شود باید پدال را رها کنیم.

4- جمله بندی

در این تنظیم جمله بندی های قطعه نیز برای عزیزان مشخص شده.

جمله ها در این قطعه با یک علامت کمان طولانی بالای نت ها مشخص شده که کمک می کند هم در تمرین هم در اجرا راحت تر باشید به این شکل که در تمرین می توانید به صورت جمله به جمله تمرین کنید که ابتدا یک جمله را تا جاییکه تقریبا روان شود تمرین کنید بعد سراغ جمله بعدی بروید و به همین ترتیب تا آخر تمرین کنید و برای اجرا نیز برای عزیزانی که هنوز توانایی تشخیص ابتدا و انتهای جملات را ندارند نیز این عمل بسیار مفید می باشد.

 

در زیر می توانید دانلود نت آهنگ باران عشق را دریافت نمایید.

دانلود نت آهنگ باران عشق

 

5/5

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *